Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

...έλα μαζί μου μια βόλτα....






- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- θα πάμε μακριά?
- μακριά, κοντά...μέχρι εκεί που φτάνει η ματιά μας, μέχρι εκεί που αγγίζει το δάχτυλό μας...
- θα μου αρέσει?
- ίσως...

- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- θα φοβηθώ?
- μονο αν κλείσεις τα μάτια σου...
- εσύ τα κλείνεις?
- κάποιες φορές ναι...

- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
-υπάρχει προορισμός?
- ναι
- θα μείνουμε πολύ εκεί?
- όχι

- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- και αν νυχτώσει?
- τότε θα κλείσεις τα μάτια
- για να φοβηθώ?
- για να ονειρευτείς...

- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- μπορεί να βρέξει
- σε τρομάζει η βροχή?
- δεν ξέρω...εσένα?
- οι αστραπές...ναι αυτές...

- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- θα κουραστώ?
- εγώ, ίσως πιο γρήγορα από εσένα...
- και...? θα σταματήσουμε?
- όχι

- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- θα έχουμε παρέα?
- ναι
- τους ξέρω?
- θα τους γνωρίσουμε μαζί

- ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- θα πάμε μακριά?
- έχει σημασία?
- όχι
- πάμε...

 - ...έλα μαζί μου μια βόλτα...
- τώρα?
- τώρα. Αργήσαμε...

Κείμενα & Φωτογραφίες Γκαραγκούνης Βαγγέλης