Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

"Macedonia On the Shores of 6 Lakes"


Το 3ο κατά σειρά οδοιπορικό της Earth Explorer είναι γεγονός !!!
16 - 17 - 18 Οκτώβρη θα ταξιδέψουμε στις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας μας για να γνωρίσουμε από κοντά τις ομορφιές της !!!



Το 3ο κατά σειρά οδοιπορικό της Earth Explorer είναι γεγονός !!!
16 - 17 - 18 Οκτώβρη θα ταξιδέψουμε στις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας μας για να γνωρίσουμε από κοντά τις ομορφιές της !!!

********Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ********

ΚΑΙΡΟΣ

Αναλυτικά οι διαδρομές και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες:

 1η Ημέρα Παρασκευή 16 Οκτώβρη 2015
Η αναχώρηση θα γίνει από τα Τρίκαλα. Σημείο συνάντησης το Bulli's Cafe στην οδό Λογγακίου (κόκκινο στίγμα στον χάρτη).
Ώρα αναχώρησης 15:30.

Θα ακολουθήσουμε την διαδρομή προς Λάρισα και θα στρίψουμε για Τύρναβο -Ελασσόνα και στην συνέχεια για Ολυμπιάδα - Καρυά - Λεπτοκαριά και Πλαταμώνα. Υπολογίζουμε να βρισκόμαστε στον Πλαταμώνα περίπου στις 19:00.
Όποιος επιθυμεί μπορεί να βρίσκεται στα Τρίκαλα για να ξεκινήσει μαζί μας ή να έρθει κατευθείαν στον Πλαταμώνα την Παρασκευή το βράδυ.
Αφού τακτοποιηθούμε στα δωμάτια μας θα συναντηθούμε στο ξενοδοχείο "Δίας" όπου και έχουμε κανονίσει το δείπνο μας.

Σχεδόν όλα τα ξενοδοχείο είναι μπροστά ή πολύ κοντά στην παραλία. Βραδινό μπάνιο, φωτιά και κουβεντούλα δεν την αποκλείουμε. Αν υπάρξει και κανένας μερακλής με κιθάρα θα προσθέσει πολύ ωραίο κερασάκι στην τούρτα 


2η Ημέρα Σάββατο 17 Οκτώβρη 2015
Τοποθεσία παραλία Πλαταμώνα (όποιος χαθεί αλίμονό του χαχαχα)
Ώρα αναχώρησης 08:00 ΑΥΣΤΗΡΑ

Τρώμε το πρωινό μας (έχουμε ενημερώσει στις 07:00 να είναι έτοιμο) και συγκεντρωνόμαστε στην παραλία μπροστά από τα ξενοδοχεία για την ανασκόπηση της ημέρας. 
Μην ανησυχείτε δεν θα σας κουράσουμε, 2-3 πραγματάκια για την διαδρομή της ημέρας.

Στις 08:15 ξεκινάμε και μπαίνουμε στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, Περνάμε τα διόδια, το κόστος των διοδίων το αναλαμβάνουμε εμείς. (μην χαίρεστε θα τα πληρώσετε το βράδυ στο φαγητό χαχαχα). Στα διόδια λοιπόν περνάμε ένας ένας και συνεχίζουμε την πορεία μας στο δεξί μέρος του δρόμου σε χαμηλή ταχύτητα μέχρι να συγκεντρωθούν τα γκρουπ και να συνεχίσουμε κανονικά την πορεία μας.
Πολύ πιθανόν στο θέμα της διελευσής μας από τα διόδια αλλά και γενικότερα της παρουσίας μας στην εθνική οδό να έχουμε βοήθεια από τους ανθρώπους της εταιρείας που διαχειρίζονται το συγκεκριμένο κομμάτι. (με κάποια συνοδευτικά οχήματα).

Μπαίνουμε στην Κατερίνη από την έξοδο δεξιά λίγο πριν το τούνελ και ακολουθούμε τον περιφερειακό και πινακίδες για χιονοδρομικό κέντρο. Σε αυτό το σημείο της διαδρομής προσπαθούμε να έχουμε τη συνδρομή της τροχαίας αλλά και της ομάδας ΔΙΑΣ της Κατερίνης ώστε να βγούμε με ασφάλεια στον επαρχιακό δρόμο προς Ελατοχώρι.
Συνεχίζουμε μέχρι τα Ριζώματα όπου και θα συναντήσουμε τους βόρειους φίλους μας (σημείο συνάντησης με τα παιδιά που δεν θα ξεκινήσουν από τον Πλαταμώνα). ΔΕΝ θα γίνει στάση σε αυτό το σημείο.
Συνεχίζουμε έχοντας τη λίμνη Πολύφυτου στο δεξί μας χέρι και ακολουθούμε την πανέμορφη παραλίμνια διαδρομή μέχρι το Βελβεντό.
Μετά το Βελβεντό στρίβουμε δεξιά προς Κοζάνη. Στην γέφυρα της λίμνης στάση μισής ώρας για τσιγάρο (για τους καπνιστές) και για φωτογράφιση.
Συνεχίζουμε από Εθνική Οδό για Πτολεμαϊδα (Προσοχή, δεν μπαίνουμε στην Κοζάνη και συνεχίζουμε ευθεία στον περιφερειακό αφήνοντας αριστερά μας την Κοζάνη.)
Στην πρώτη έξοδο προς Πτολεμαϊδα (Πτολεμαϊδα Νότια) βγαίνουμε από την εθνική (δεξιά) και στα 100 μέτρα στα φανάρια στρίβουμε αριστερά.
Λίγο πριν φτάσουμε στο κέντρο της πόλης δεξιά και αριστερά υπάρχουν 4 βενζινάδικα στα οποία θα πραγματοποιηθεί και ο ανεφοδιασμός μας.
Όποιος ανεφοδιάζει την μοτοσυκλέτα του θα ξεκινάει για το κέντρο της πόλης (συνεχίζοντας ευθεία) και θα σταματάει εκεί που θα βρει τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες που θα έχουν ήδη παρκάρει. (γίνεται προσπάθεια από τους φίλους μας αλλά και τις τοπικές αρχές και την αστυνομία να μας δοθεί η μία λωρίδα κυκλοφορίας για το πάρκινγκ. Αν δεν επιτευχθεί αυτό θα παρκάρουμε τις μοτοσυκλέτες πάνω στην κεντρική πλατεία της πόλης)
Στην Πτολεμαϊδα θα γίνει η μεγάλη στάση της ημέρας για ξεκούραση, φαγητό και καφέ. Όπως ήδη έχουμε γράψει, σε αντίθεση με τα άλλα οδοιπορικά, δεν έχουμε κλείσει κάποια ταβέρνα για φαγητό. Αντί για ταβέρνα ο πολύ καλός μας φίλος Γιάννης Νάκος που διατηρεί την creperie Μποέμ θα μας εξυπηρετήσει με κρέπες (αλμυρές και γλυκές) αλλά και κρύα σάντουιτς σε πολύ καλές τιμές. Ενδεικτικά κρέπα αλμυρή ή γλυκιά με ότι γέμιση επιθυμεί ο καθένας κόστος 2 ευρώ. Κρύο σάντουιτς με γαλοπούλα, κασέρι, τομάτα και σος Μποέμ μόλις 1 ευρώ.
Επίσης σε συνεργασία με κάποια καφέ τα ονόματα των οποίων θα ανακοινωθούν σε ξεχωριστή ανάρτηση θα μας προσφέρουν οποιοδήποτε καφέ με 1 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνονται ροφήματα όπως σοκολάτα. Η τιμή αφορά ΜΟΝΟ τους καφέδες).
Το παραπάνω δεν είναι υποχρεωτικό μιας και όποιος θέλει μπορεί να καθίσει σε οποιαδήποτε ταβέρνα ή καφετέρια επιθυμεί στην πόλης της Πτολεμαϊδας, απλώς να υπενθυμίσουμε πως η συννενόηση των διοργανωτών έχει γίνει ΜΟΝΟ με τα καταστήματα που θα σας αναφέρουμε σε άλλη ανάρτηση.
Η διάρκεια της στάσης θα είναι 2 ωρών. 
Θα πρέπει ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες να έχουν ανεφοδιαστεί. 
Επίσης θα παρακαλούσαμε όλους τους φίλους όσο θα βρισκόμαστε στην πόλη της ΠτολεμαΪδας να σεβαστούμε τους κατοίκους της αλλά και την ίδια την πόλη που θα μας φιλοξενήσει.

Όχι φασαρία λοιπόν, όχι σκουπίδια και σεβασμός στους πεζούς.
Μετά τη στάση συνεχίζουμε προς Αμύνταιο και περνώντας από Άγιο Παντελεήμονα οδηγούμε στο πολύ όμορφο παραλίμνιο δρόμο της λίμνης Βεγορίτιδας μέχρι την Άρνισσα όπου και θα ακολουθήσουμε τον δρόμο για το χωριό Κέλλη.
ΕΦΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
Ο δρόμος έχει μηδενική κίνηση, ΟΜΩΣ...έχει αρκετά ανηφορικά κομμάτια και πολλές τρύπες. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.
Φτάνοντας στο χωριό Κέλλη στρίβουμε αριστερά (στον στενό δρόμο δίπλα από το γήπεδο) και ανεβαίνουμε μέχρι το ξωκλήσι του Αγίου Αθανασίου όπου θα απολαύσουμε την θέα της λίμνης Πετρών. 
Στάση μισής ώρας και εδώ και προσοχή στην στάθμευση των μοτοσυκλετών μιας και θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω από τον ίδιο δρόμο μέχρι το χωριό Κέλλη.

Πιθανότητα στατικής πτώσης αυξημένη οπότε ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ από όλους.
Μετά τον Άγιο Αθανάσιο συνεχίζουμε προς το Λιμνοχώρι οδηγώντας ξανά για κάποια χιλιόμετρα σε εθνική οδό.
Φτάνοντας στο Λιμνοχώρι θα απολαύσουμε την όμορφη λίμνη Ζάζαρη. Μικρή 10 λεπτη στάση για τσιγάρο και φωτογραφίες.

Επιστρέφουμε για λίγα χιλιόμετρα πίσω και ακολουθούμε πινακίδες για Ανάργυρους. Μετά το χωριό στο δεξί μας χέρι θα είναι η λίμνη Χειμαδίτιδα η οποία δυστυχώς δεν είχε πολύ νερό (τουλάχιστον όταν κάναμε την χαρτογράφηση).
Συνεχίζουμε να ανεβαίνουμε σε ένα σχετικά κλειστό κομμάτι χωρίς ιδιαίτερα όμως προβλήματα, αφήνουμε αριστερά μας το Λέχοβο και κατηφορίζουμε μέχρι την Καστοριά.
Στην άκρη της πόλης υπάρχει το πρώτο ξενοδοχείο που θα μας φιλοξενήσει και θα μας προσφέρει το δείπνο (Ξενοδοχείο Τσάμης). Όποια παιδιά έχουν κλείσει σε αυτό το ξενοδοχείο μπαίνουν στο πάρκινγκ και τακτοποιούνται στα δωμάτια. 
Οι υπόλοιποι (που έχουν κλείσει στο Βυζάντιο) θα περιμένουν σε μια άκρη του πάρκινγκ ώστε να τους οδηγήσουμε στο ξενοδοχείο.

Αφού τακτοποιηθούμε όλοι στα δωμάτια μας θα ακολουθήσει το δείπνο (η ώρα θα ανακοινωθεί την στιγμή που θα φτάσουμε). Μετά το δείπνο το πρόγραμμα είναι ελεύθερο.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Το πρωί της Κυριακής θα πρέπει όλες οι μοτοσυκλέτες να έχουν ανεφοδιαστεί.
Στην άκρη της πόλης, λίγο πριν το ξενοδοχείο Τσάμης υπάρχουν βενζινάδικα. Ο ανεφοδιασμός του καθενός είναι ελεύθερος και δεν έχουμε κανονίσει κάτι. Αυτό που ενδιαφέρει είναι να μην υπάρξει καθυστέρηση το πρωί της Κυριακής λόγω ανεφοδιασμού. 
Συγχωρέστε μας αλλά δεν θα περιμένουμε κανέναν για να βάλει βενζίνη για ευνόητους λόγους...

Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία κρίνουμε πως πρέπει να δημοσιευτεί θα γίνει τις επόμενες ημέρες.


3η Ημέρα Κυριακή 18 Οκτώβρη 2015
Ώρα αναχώρησης 08:00 ή 08:30 (θα αποφασιστεί το βράδυ του Σαββάτου και θα σας ενημερώσουμε)
Σημείο συνάντησης θα είναι το πάρκινγκ του ξενοδοχείου "Τσάμης".
Υπενθυμίζουμε πως θα πρέπει όλοι να έχουμε ανεφοδιάσει τις μοτοσυκλέτες μας από το προηγούμενο βράδυ.

Ξεκινάμε και ακολουθούμε τον δρόμο που οδηγεί προς το Νεστόριο. Πανέμορφη διαδρομή (αν εξαιρέσουμε τα πρώτα αδιάφορα χιλιόμετρα) έχοντας στα αριστερά μας τον Αλιάκμονα ποταμό.
Δεν μπαίνουμε στο Νεστόριο και συνεχίζουμε προς Χρυσή όπου και θα γίνει η πρώτη μας στάση στους καταρράκτες που είναι πάνω στον δρόμο.

Συναντάμε την ε.ο Κοζάνης - Ιωαννίνων και στρίβουμε αριστερά προς Επταχώρι. Σε ένα αρκετά καλό δρόμο χωρίς ιδιαίτερη κίνηση θα οδηγήσουμε μέχρι το Επταχώρι και στη συνέχεια θα ακολουθήσουμε πινακίδες για Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας. Μικρή στάση για τσιγάρο και φωτογραφίες.
Σμίξη, Μαυραναίοι και βενζινάδικο Strada ο επόμενος προορισμός μας. Εκεί ανεφοδιάζουμε όλοι και όποιοι δεν θέλουν να ακολουθήσουν το επόμενο κομμάτι της διαδρομής θα έχουν την ευκαιρία μέσω Εγνατίας να φύγουν για τις βάσεις τους. Επίσης στη Strada θα γίνει μεγάλη στάση για καφέ αλλά και για πρόχειρο φαγητό (ούτε για την Κυριακή έχουμε κλείσει κάποια ταβέρνα)
Όσοι μείνουν η συνέχεια της διαδρομής θα περάσει από Κηπουρειό και από εκεί Κρανεά, Μηλιά και οροπέδια Μετσόβου (μήπως και μας κάνει το χατήρι αυτή τη φορά να μας επιτρέψει ο καιρός να κάνουμε στάση εκεί για φωτογραφίες).
Από τα οροπέδια θα ακολουθήσουμε τον παλιό δρόμο Ιωαννίνων - Τρικάλων (πέρασμα Κατάρας) αλλά αν έχει περάσει η ώρα θα βγούμε από το Μέτσοβο στην Εγνατία για να φτάσουμε στην Παναγία όπου και θα ξαναμπούμε στην παλιά ε.ο Ιωαννίνων - Τρικάλων.
Το δείπνο έχει προγραμματιστεί να γίνει στην Ανάληψη στην ταβέρνα των φίλων μας (Βασίλη - Γιώργο) (θα σας ενημερώσουμε για τιμές και μενού).
Από εκεί και μετά από 40 περίπου χιλιόμετρα θα φτάσουμε στον τελικό μας προορισμό και το τέλος της εκδρομής, στην πόλη των Τρικάλων.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ
Χρήσιμες Πληροφορίες 
 Πιθανόν πολλά από αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω ήδη τα γνωρίζετε όμως καλό είναι να τα θυμηθούμε.
- Στον εξοπλισμό μας θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε αδιάβροχα, δεύτερο ζευγάρι γάντια, στεγνά ρούχα, ισοθερμικά.
- Στο οδοιπορικό θα ακολουθεί όχημα υποστήριξης με treiler. Για οτιδήποτε χρειαστεί θα είναι εκεί για να βοηθήσει ή στην έσχατη ανάγκη να φορτώσει κάποια μοτοσυκλέτα με πρόβλημα.
- Όλα τα στοιχεία δείχνουν πως θα υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Γι αυτό τον λόγο θα παρακαλούσαμε να τηρούνται οι ώρες αναχώρησης καθώς και οι κανόνες ασφαλούς οδήγησης με γκρουπ. Θα υπάρχουν 2 γκρουπ με Leader & Σκούπες καθώς και κάποιοι δορυφόροι που θα συντονίζουν τα γκρουπ.
- Στα σημεία ανεφοδιασμού θα πρέπει όλοι να βάζουμε βενζίνη στις μοτοσυκλέτες μας ακόμη και αν έχουμε μεγάλη αυτονομία, Στα μέρη που θα κινηθούμε υπάρχουν πολύ λίγα βενζινάδικα.
- Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιοι θέλουν να κινηθούν ανεξάρτητα από τα γκρουπ αυτό είναι εφικτό. Θα υπάρχουν σημεία όπου θα γίνεται regroup.
 - Η συμμετοχή σας στο διήμερο οδοιπορικό ΔΕΝ απαιτεί χρηματική συμμετοχή πέραν των προσωπικών σας εξόδων (βενζίνη, φαγητό, διανυκτέρευση)
- Οι διαδρομές μπορεί να αλλάξουν μέχρι την ημερομηνία εκκίνησης ή κατά την διάρκεια του οδοιπορικού ανάλογα των καιρικών συνθηκών ή την κατάσταση των δρόμων όπου θα κινηθούμε.
- Περίπτωση μετάθεσης ή οριστικής ακύρωσης του οδοιπορικού ενδέχεται να υπάρξει αν κρίνουμε πως τα καιρικά φαινόμενα είναι τέτοια που θα θέσουν σε κίνδυνο την σωματική μας ακεραιότητα.
emoticon smi

Οδηγίες οδήγησης σε Γκρουπ
(ακόμα και αν οι περισσότεροι γνωρίζετε πως πρέπει να συμπεριφερθείτε οδηγώντας την μοτοσυκλέτα σας σε γκρουπ παρακαλούμε πολύ διαβάστε τις παραπάνω οδηγίες)

1. Απαγορεύεται το προσπέρασμα
2. Οδηγούμε με βάση την μηχανή πίσω μας, όχι την μηχανή μπροστά μας.
3,Είναι επικίνδυνο και γενικός αχρείαστο να προσπερνάμε άλλες μηχανές όταν οδηγούμε σε γκρουπ.
4.Τον ρυθμό του γκρουπ τον ορίζει ο πρωτοπόρος, με βάση φυσικά την ταχύτητα που μπορούν να οδηγήσουν όλοι, και όλοι πρέπει να τον σεβαστούν.
5.Συμφωνούμε να οδηγήσουμε σε γκρουπ, με την λογική ότι δεχόμαστε ότι θα οδηγούμε όλοι μαζί με ρυθμό ανεκτό από όλους για να περάσουμε ωραία και να καταλήξουμε κάπου. 
6.Αν κάποιος νιώθει ότι δεν μπορεί να αντέξει τον αργό ρυθμό του γκρουπ, μπορεί άνετα στην επόμενη στάση να ζητήσει και αν συμφωνούν όλοι, να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα.
7.Και πάλι όμως μπορεί άνετα να δηλώσει ότι θέλει να τρέξει λίγο και θα πάει μπροστά μόνος του και ότι θα ξανασυναντηθεί με το γκρουπ σε άλλο σημείο του δρόμου ή στην επόμενη στάση.
8.Φροντίζουμε πάντα να έχουμε τουλάχιστον μια μοτοσικλέτα πίσω μας, σε απόσταση που να την βλέπουμε από τα καθρεφτάκια. 
9.Με τον τρόπο αυτό, δεν χωρίζεται το γκρουπ σε κομμάτια και όλοι ακολουθούν ο ένας τον άλλο. 
Είναι ποιο εύκολο να περιμένεις κάποιον παρά να προσπαθείς να προλάβεις κάποιον.
10.Ο αρχηγός του γκρουπ δεν μπορεί να έχει υπόψιν του όλο το γκρουπ πίσω του, μπορεί να βλέπει μία το πολύ δύο μηχανές πίσω.
11.Αν όλοι φροντίζουν να έχουν μηχανές πίσω τους, τότε το γκρουπ θα ταξιδεύει με πολύ ποιο σταθερές ταχύτητες και φυσικά χωρίς να χάνεται κανένας.

Επίσης
1. Πάντα κρατάμε απόσταση από τον μπροστινό μας. Ο χρυσός κανόνας λέει πως η σχεδόν σωστή απόσταση είναι το μισό της ταχύτητας μας (π.χ. Αν ταξιδεύουμε με 120 χλμ/ώρα, τότε η απόσταση πρέπει να είναι το ελάχιστο 60 μέτρα)
2. Κατά την οδήγηση σε οδό ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδό), οδηγάμε πάντα στην αντίθετη πλευρά της λωρίδας από τον προπορευόμενό μας
3. Όταν βρισκόμαστε σε επαρχιακό δίκτυο τότε αυτομάτως ο ένας πηγαίνει πριν τον άλλον και μεγαλώνουμε την απόσταση από τον προπορευόμενό μας.
4. Όταν συναντάμε εμπόδιο στην πορεία μας βγάζουμε το πόδι από την μεριά που το περνάμε ώστε να το αποφύγει και η μοτοσικλέτα που ακολουθεί
5. Φροντίζουμε πάντα να πηγαίνουμε στον ρυθμό της ομάδος. Αν κάτι μας συμβεί και αδυνατούμε να ακολουθήσουμε τότε τραβιόμαστε στο δεξί μέρος του δρόμου, κορνάροντας διακοπτόμενα 2 φορές ελαττώνουμε ταχύτητα, και σηκώνουμε το αριστερό χέρι στον αέρα σε γροθιά ώστε να μας δει η σκούπα.
6. Δεν διακόπτουμε την πορεία μας για κανένα λόγο. Αν χρειαστεί σταματάει η σκούπα για οτιδήποτε.
7. Προσπερνάμε πάντα όταν μας δώσει σήμα ο πλοηγός. Από την στιγμή που ο πλοηγός βγάλει φλας, έως την στιγμή που ο πλοηγός βγει να προσπεράσει δεν κάνουμε αριστερά.
8. Αν βρισκόμαστε σε δύσκολο σημείο με στροφές και υπάρχει η ανάγκη προσπέρασης, τότε ο πλοηγός κάνει μόνος του την προσπέραση, και δίνει σήμα στον επόμενο να ακολουθήσει ή όχι. Αριστερό φλάς σημαίνει ΠΕΡΝΑ, δεξί φλάς σημαίνει ΜΕΙΝΕ. Το ίδιο κάνετε και εσείς για τον επόμενο από εσάς.
9. Αν υπάρχουν παραπάνω από ένα γκρουπ δυναμικότητας φροντίστε να είστε στο γκρουπ δυναμικότητας που μπορείτε.
10. Ακολουθείτε πάντα τα σήματα του πλοηγού
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην οδήγηση ενός γκρουπ μέσα σε ένα χωρίο ή πόλη από την οδήγηση σε ένα αυτοκινητόδρομο.
Η βασική διαφορά είναι απλή. Ο δρόμος ενός χωρίου, ... δεν χωράει πολλές μηχανές. Είναι λάθος να μπαίνουν όλες οι μηχανές την ίδια ώρα μέσα στο χωρίο. Θα δημιουργηθούν προβλήματα όχι μόνο με το γκρουπ αλλά και με αυτοκίνητα που θέλουν να περάσουν μέσα από τους δρόμους του χωρίου.
Καλό θα ήταν, να χωριστούν οι μηχανές σε ποιό μικρά γκρουπ, να μπουν στο χωρίο με την σειρά και να συναντηθούν έξω από το χωρίο σε ποιό μεγάλο δρόμο.

Θέσεις Οδήγησης 
Ανάμεσα στα υπόλοιπα, ζωτική σημασία έχει η θέση οδήγησης της κάθε μοτοσικλέτας στο γκρουπ.
Ο βασικός κανόνας είναι, ο πρώτος αναβάτης κρατά πάντα την αριστερή πλευρά της λωρίδας ο δεύτερος κρατά την δεξιά, ο τρίτος πάλι την αριστερή και πάει λέγοντας μέχρι το τέλος.
Με τον τρόπο αυτό, ο πρώτος μοτοσικλετιστής (και ο αρχηγός του γκρουπ) βλέπει τι συμβαίνει στον δρόμο μπροστά από το ίσως προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αν κρατούσε την δεξιά πλευρά της λωρίδας θα αναγκαζόταν να σηκώνετε για να δει πάνω από το αυτοκίνητο. 
Οι υπόλοιποι οδηγούν εναλλάξ για να μπορεί να βλέπει ο ένας τον άλλο πρώτον και δεύτερον και σημαντικότερο, σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος να μην τρακάρει ο ένας πάνω στον άλλο Με την λογική του εναλλάξ, δεν μπορούν να ανακατευτούν αυτοκίνητα στο γκρουπ. 
Αν οδηγούν όλοι οι μοτοσικλετιστές στην αριστερή πλευρά της λωρίδας, σίγουρα κάποιος πανέξυπνος αυτοκινητιστής θα προσπαθούσε να προσπεράσει στριμώχνοντας όλες τις μηχανές στην άκρη του δρόμου. Ακόμα χειρότερα αν οδηγούν στην δεξιά πλευρά της λωρίδας και το αυτοκίνητο προσπαθήσει να προσπεράσει από αριστερά. Στα προσπεράσματα, πρέπει να προσπερνούν δύο μοτοσικλέτες κάθε φορά. 
Όχι όλοι μαζί και σίγουρα όχι περισσότερες από δύο μοτοσικλέτες. 
Ο πρώτος βλέπει τον δρόμο μπροστά, σιγουρεύετε ότι μπορεί να προσπεράσει εκείνος και ο πίσω αναβάτης και κάνει νόημα για προσπέραση.
Μετά οι άλλοι δύο αναβάτες και πάει λέγοντας. Έτσι προσπερνούν όλοι με ασφάλεια και διατηρούν την ακεραιότητα του γκρουπ.
1. Στις εκδρομές οι αναβάτες (οδηγοί και συνοδηγοί), πρέπει απαραίτητα να φέρουν τον απαιτούμενο προστατευτικό εξοπλισμό.
Α. Κράνος
Β. Μπουφάν με προστατευτικά
Γ. Παντελόνι με προστατευτικά
Δ. Μπότες
2. Οι οδηγοί πριν την αναχώρηση είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μέρος στο briefing με τις οδηγίες της εκδρομής
3. Σε κάθε εκδρομή ορίζεται ένας πλοηγός και μια σκούπα. Αποστολή του πλοηγού είναι ο καθορισμός της διαδρομής και η πλοήγηση στον προορισμό. Αποστολή της σκούπας είναι η παροχή βοήθειας προς τους συμμετέχοντες σε περίπτωση προβλήματος, και το κλείσιμο της ομάδος.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες του πλοηγού και της σκούπας.
5. Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν μια συγκεκριμένη θέση στην ομάδα, που ορίζεται από τον πλοηγό και αυτή δεν αλλάζει, αν δεν ορίσει κάτι διαφορετικό ο πλοηγός.

Για ακόμη μια φορά ευχαριστούμε το περιοδικό "Moto" αλλά και το "Motomag" για την στήριξή τους