Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

599.6 χιλιόμετρα & 3.3 ναυτικά μίλια





Το παλεύω εδώ και 3 ώρες
έχω γράψει και σβήσει αρκετούς προλόγους
κάπνισα πάνω από μισό πακέτο τσιγάρα
άκουσα σχεδόν όλα τα αγαπημένα μου τραγούδια
αλλά δεν...


Είναι από αυτές τις στιγμές που οι λέξεις δεν βγαίνουν
κοιτάζω τις φωτογραφίες και απλώς "χάνομαι".
Ότι γράφω μου μοιάζει φτωχό και χωρίς να υπάρχει σύνδεση με αυτά που έχω στο μυαλό μου.
 
Έτσι λοιπόν και ακριβώς επειδή οι λέξεις "μοτοσυκλέτα" και "ταξίδι" είναι οι κύριοι εκφραστές της λέξης "ελευθερία" θα βγάλω το μυαλό μου από την μέγγενη και θα το αφήσω να ονειρεύεται χωρίς να είναι υποχρεωμένο να συνδέσει τις προτάσεις ενός οδοιπορικού που κατ' ανάγκη "πρέπει" (τη μισώ αυτή τη λέξη) να γραφτεί....
 
Για την ιστορία η παρέα αποτελούνταν από τους
Βαγγέλη, Αποστόλη, Σωτήρη, Θάνο και από την αφεντιά μου και πραγματοποιήθηκε στην Εύβοια.