Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Η βαλίτσα μου..




"Όλα όσα στη ζωή μου χρειαζόμαι χωράνε σε μια βαλίτσα. Δεν φοβάμαι, υπάρχει αρκετός χώρος για όλα αυτά που το αύριο θα φέρει...."
 (Πρέσπες Φεβρουάριος 2014)


"Δεν χρειάζεται να την κλειδώσω, την αφήνω στην στην άκρη της μοτοσυκλέτας μου, κάνω καινούριες γνωριμίες, μιλώ, γελώ, ζω τις στιγμές τις οποίες φέρνω πίσω και αποθηκεύω με ευλάβεια στην βαλίτσα μου"
(Καστοριά Φεβρουάριος 2014)

"Υπάρχουν στιγμές που κάποιοι ανοίγουν την βαλίτσα και κοιτάζουν με περιέργεια το περιεχόμενό της. Δεν αντιδρώ, τους αφήνω να περιεργαστούν όλα μου τα υπάρχοντα."
 (Πρέσπες Φεβρουάριος 2014)

 "Υπάρχουν άνθρωποι που, άθελά τους, βγάζουν κάτι από την βαλίτσα και το τσαλακώνουν. Δεν με πειράζει, μπορώ να το ξαναφτιάξω. Μου παίρνει βέβαια λίγο παραπάνω χρόνο αλλά το ξαναφτιάχνω..."
(ε.ο Καστοριάς - Φλώρινας Φεβρουάριος 2014)

"Κάποιοι άλλοι στέκονται από πάνω και δεν μιλάνε. Ίσως κάτι μοιάζει να τους είναι γνωστό, ίσως κάτι τους θυμίζει, ίσως η δική τους βαλίτσα να έχει χαθεί από καιρό...."
(Χωριό Γαύρος Καστοριά Φεβρουάριος 2014)

"Κάθε φορά που πλησιάζω για να την φορτώσω στην μοτοσυκλέτα μου μοιάζει λίγο πιο ξεθωριασμένη, λίγο πιο παλιά, λίγο πιο έτοιμη να διαλυθεί. Ανοιγοντάς την όμως μέσα της βρίσκω τα πιο όμορφα χρώματα, τις πιο υπέροχες μυρωδιές, τις πιο γλυκιές μελωδίες"
(Πρέσπες Φεβρουάριος 2014)

"Την κουβαλώ παντού μαζί μου. Δεν είναι απλά ένα αξεσουάρ, δεν είναι απλά ένα ακόμα χρήσιμο αντικείμενο, είναι ίσως η ίδια μου η κληρονομιά...ο ίδιος μου ο εαυτός. Όλα αυτά που κουβαλάει είναι όλα αυτά που είμαι..."

"Μέσα της κουβαλώ όλα όσα αγαπώ, όλα όσα λατρεύω. Δεν πιάνουν χώρο. Σε μια γωνίτσα, σαν κουβαράκι τυλιγμένα...."
(Καστοριά Φεβρουάριος 2014)

"Η βαλίτσα μου...το ταξίδι μου...η ζωή μου..."