(ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)
(ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ *)
ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΑΧΕΛΩΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ.
ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΣΕ ΚΡΕΒΑΤΙ Ή ΣΕ SLEEPING BAG. ΤΙΜΗ 10/ΑΤΟΜΟ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΣΚΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ
(ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ *)
ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΑΧΕΛΩΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ.
ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΣΕ ΚΡΕΒΑΤΙ Ή ΣΕ SLEEPING BAG. ΤΙΜΗ 10/ΑΤΟΜΟ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΣΚΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ
Η εταιρεία
Earth Explorer
και το
Tracer Adventure Therapy Club
διοργανώνουν ένα διήμερο οδοιπορικό στα Ελληνικά βουνά (15-16 Νοεμβρίου 2014).
Πρόκειται για μια συνάντηση η οποία ευελπιστούμε πως θα φέρει κοντά όλους εκείνους που αγαπούν την μοτοσυκλέτα και το ταξίδι γνωρίζοντας παράλληλα τις ομορφιές του τόπου μας.
Συνολικά στο διήμερο θα διανυθούν 500 περίπου χιλιόμετρα και η διαδρομή περιλαμβάνει πολλές από τις ομορφιές της Βάλια Κάλντα της Πίνδου των Τζουμέρκων αλλά και των Αγράφων.
Το οδοιπορικό θα έχει βιντεοφωτογραφικό χαρακτήρα οπότε εκ των προτέρων ζητάμε την κατανόηση και την υπομονή σας.
Η εκκίνηση θα γίνει από την πόλη των Τρικάλων το Σάββατο στις 08:00 στο σημείο συνάντησης Bulli's Cafe ( 39°34'3.77"Β 21°46'43.08"Α)το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ.
(θα είμαστε εκεί από τις 06:00 για τον πρωϊνό μας καφέ)
* Οι διαδρομές της 1ης ημέρας
1ο Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Τρίκαλα - Κορυδαλός).
Ανεφοδιασμός ΟΛΩΝ των μοτοσυκλετών πριν την εκκίνηση. Υπάρχουν 2 βενζινάδικα σε πολύ κοντινή απόσταση από το σημείο εκκίνησης.
Εκκίνηση στις 08:00 από το cafe Bulli's στην Ζαβλανίων (όσους διαμείνουν στο ξενοδοχείο Ληθαίον θα υπάρξει συννενόηση ώστε να τους παραλάβουμε εμείς)
Βενζινάδικα σε Τρίκαλα - Καλαμπάκα.
Από Τρίκαλα μέχρι Καλαμπάκα υπάρχουν 3 κάμερες καταγραφής ταχύτητας που πληροφορίες λένε πως είναι σε λειτουργία οπότε προσοχή στα όρια ταχύτητας.
Road Book
2o Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Κορυδαλλός - Κρανέα)
Βενζινάδικο στην Κρανέα. (ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ)
Συνήθως τον δρόμο χρησιμοποιούν κυνηγοί οπότε προσοχή σε σταθμευμένα αυτοκίνητα στην άκρη του δρόμου. Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι ανηφορικά με αρκετές φουρκέτες.
Χρειάζεται προσοχή λόγω κατολισθήσεων και κλαδιών στον δρόμο.
Road Book
3ο Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Κρανέα - Σπήλαιο)
Εύκολη διαδρομή χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. ΠΡΟΣΟΧΗ στα χωριά Μαυραναίοι, Ζιάκας
Χρειάζεται προσοχή σε κάποια κλειστά σημεία του δρόμου (μετά τους Μαυραναίους).
Road Book
Earth Explorer
και το
Tracer Adventure Therapy Club
διοργανώνουν ένα διήμερο οδοιπορικό στα Ελληνικά βουνά (15-16 Νοεμβρίου 2014).
Πρόκειται για μια συνάντηση η οποία ευελπιστούμε πως θα φέρει κοντά όλους εκείνους που αγαπούν την μοτοσυκλέτα και το ταξίδι γνωρίζοντας παράλληλα τις ομορφιές του τόπου μας.
Συνολικά στο διήμερο θα διανυθούν 500 περίπου χιλιόμετρα και η διαδρομή περιλαμβάνει πολλές από τις ομορφιές της Βάλια Κάλντα της Πίνδου των Τζουμέρκων αλλά και των Αγράφων.
Το οδοιπορικό θα έχει βιντεοφωτογραφικό χαρακτήρα οπότε εκ των προτέρων ζητάμε την κατανόηση και την υπομονή σας.
Η εκκίνηση θα γίνει από την πόλη των Τρικάλων το Σάββατο στις 08:00 στο σημείο συνάντησης Bulli's Cafe ( 39°34'3.77"Β 21°46'43.08"Α)το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ.
(θα είμαστε εκεί από τις 06:00 για τον πρωϊνό μας καφέ)
* Οι διαδρομές της 1ης ημέρας
1ο Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Τρίκαλα - Κορυδαλός).
Ανεφοδιασμός ΟΛΩΝ των μοτοσυκλετών πριν την εκκίνηση. Υπάρχουν 2 βενζινάδικα σε πολύ κοντινή απόσταση από το σημείο εκκίνησης.
Εκκίνηση στις 08:00 από το cafe Bulli's στην Ζαβλανίων (όσους διαμείνουν στο ξενοδοχείο Ληθαίον θα υπάρξει συννενόηση ώστε να τους παραλάβουμε εμείς)
Βενζινάδικα σε Τρίκαλα - Καλαμπάκα.
Από Τρίκαλα μέχρι Καλαμπάκα υπάρχουν 3 κάμερες καταγραφής ταχύτητας που πληροφορίες λένε πως είναι σε λειτουργία οπότε προσοχή στα όρια ταχύτητας.
Road Book
- Από το σημείο εκκίνησης στρίβουμε δεξιά στα πρώτα φανάρια.
- Συνεχίζουμε ευθεία για Καλαμπάκα - Μετέωρα - Ιωάννινα
- Βασιλική
- Φτάνοντας στην Καλαμπάκα στα πρώτα φανάρια που συναντάμε ακολουθούμε πινακίδες για Ιωάννινα (λοξώς αριστερά). Μέχρι να βγούμε από την πόλη της Καλαμπάκας υπάρχουν φανάρια που υπολειτουργούν. ΠΡΟΣΟΧΗ
- Συνεχίζουμε ευθεία. Φτάνοντας στην περιοχή Μουργκάνι ακολουθούμε πινακίδες για Ιωάννινα - Μέτσοβο - Ηγουμενίτσα (ευθεία στην γέφυρα).
- Τρυγώνα
- Ανάληψη
- Κορυδαλλός
- Μετά τον Κορυδαλλό ακολουθούμε πινακίδες για Πριόνια - Κρανέα (δεξιά) (39°48'42.50"Β 21°20'19.78"Α)
2o Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Κορυδαλλός - Κρανέα)
Βενζινάδικο στην Κρανέα. (ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ)
Συνήθως τον δρόμο χρησιμοποιούν κυνηγοί οπότε προσοχή σε σταθμευμένα αυτοκίνητα στην άκρη του δρόμου. Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι ανηφορικά με αρκετές φουρκέτες.
Χρειάζεται προσοχή λόγω κατολισθήσεων και κλαδιών στον δρόμο.
Road Book
- Μετά τον Κορυδαλλό ακολουθούμε πινακίδες για Πριόνια - Κρανέα (δεξιά)
- Στη διχάλα ακολουθούμε πινακίδα για Κρανέα - Βάλια Κάλντα (αριστερά). Ακριβώς απέναντί μας βλέπουμε το ξωκλήσι του Αγ.Νικολάου.
- Μετά το ξενοδοχείο Pindos Resort ο δρόμος χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Κλειστές τυφλές στροφές όπου υπάρχει πιθανότητα παγετού (αν η θερμοκρασία είναι χαμηλή)
- Φτάνοντας στο χωριό Κρανέα ακολουθούμε τον δρόμο που μας οδηγεί στην ε.ο Γρεβενών - Μετσόβου και σταματάμε στο βενζινάδικο για ανεφοδιασμό (αριστερά του δρόμου) ( 39°53'56.25"Β 21°16'58.39"Α)
- REGROUP
3ο Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Κρανέα - Σπήλαιο)
Εύκολη διαδρομή χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. ΠΡΟΣΟΧΗ στα χωριά Μαυραναίοι, Ζιάκας
Χρειάζεται προσοχή σε κάποια κλειστά σημεία του δρόμου (μετά τους Μαυραναίους).
Road Book
- Λίγα μέτρα μετά το βενζινάδικο συναντάμε την ε.ο Γρεβενών - Μετσόβου. Ακολουθούμε πινακίδες για Γρεβενά (δεξιά)
- Κηπουρειό
- Ακολουθούμε πινακίδες για Μαυραναίοι, Σαμαρίνα, Σμίξη (ευθεία) και σε μισό περίπου χιλιόμετρο στρίβουμε αριστερά.
- Μαυραναίοι
- Φτάνοντας στους Μαυραναίους στο STOP στρίβουμε αριστερά στην ε.ο Γρεβενών - Βοβούσας (δεν υπάρχουν πινακίδες)
- Στην διασταύρωση για Βασιλίτσα ακολουθούμε πινακίδες για Σπήλαιο (ευθεία)
- Ζιάκας
- Πριν το χωριό Ζιάκας ακολουθούμε πινακίδες για Σπήλαιο (δεξιά).
- Μέσα στο χωριό στο STOP στρίβουμε δεξιά (δεν υπάρχουν πινακίδες)
- Σε 1χλμ ακολουθούμε πινακίδες για Σπήλαιο (λοξώς αριστερά)
- Σπήλαιο ( 40° 0'15.00"Β 21°17'4.83"Α)
- REGROUP
Γέφυρα και Φαράγγι Πορτίτσας
- Αφήνοντας αριστερά την πλατεία υπάρχει κατηφορικός δρόμος που από ένα σημείο και μετά, και για 6 χιλιόμετρα, γίνεται χωμάτινος. Ο δρόμος καταλήγει στο φαράγγι της Πορτίτσας.
- Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος όμως χρειάζεται προσοχή από όσους δεν έχουν εμπειρία από χωμάτινες διαδρομές. 6-7 κλειστές φουρκέτες και μικρά νεροφαγώματα.
- Στο τέλος της διαδρομής δεν αφήνουμε τις μοτοσυκλέτες πολύ κοντά στην γέφυρα, υπάρχει πιθανότητα το έδαφος να είναι λασπωμένο και να γλυστράει.
- Κατά τη διάρκεια της κατάβασης και της ανάβασης στον χωματόδρομο αφήνουμε μεταξύ μας αρκετή απόσταση για αποφυγή πτώσεων.
- Στο χωμάτινο κομμάτι υπάρχουν καφέ μικρές πινακίδες που οδηγούν στο φαράγγι
- Όσοι δεν επιθυμούν να φτάσουν στο φαράγγι μπορούν να περιμένουν στην πλατεία του χωριού πίνοντας τον καφέ τους. Καφενεία υπάρχουν λίγα μέτρα από την πλατεία δεξιά και αριστερά του δρόμου (δεν έχει υπάρξει συνεννόηση για τιμές)
- Για όσους κατέβουν στο φαράγγι δεν θα υπάρξει χρόνος για καφέ στην επιστροφή.
4ο Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Σπήλαιο - Βοβούσα)
Αυτό το σκέλος της διαδρομής χρειάζεται ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ (ειδικά μετά το χωριό Περιβόλι) λόγω των πολλών κατολισθήσεων. Μετά τον αυχένα (δρόμος Περιβολίου - Βοβούσας) ΠΡΟΣΟΧΗ, σε δύο σημεία ο δρόμος παρουσιάζει μεγάλη καθίζηση. Γενικά ο δρόμος δεν είναι καλός και έχει πολλές λακούβες και μπαλώματα.
Road Book
- Φεύγοντας από το χωριό Σπήλαιο επιστρέφουμε στην ε.ο Γρεβενών - Βοβούσας και ακολουθούμε πινακίδα για Περιβόλι (αριστερά)
- Στην πινακίδα Περιβόλι - Βοβούσα συνεχίζουμε ευθεία.
- Κορμοί δεξιά και αριστερά του δρόμου για μεγάλη απόσταση
- 2χλμ μετά τον Ναό του Αγίου Νικολάου (αριστερά) ακολουθούμε πινακίδες για Περιβόλι - Βοβούσα - Βάλια Κάλντα (αριστερά)
- Περιβόλι
- Φτάνοντας στην πλατεία του χωριού ακολουθούμε πινακίδα που αναγράφει "Φουρνος 100μ" (δεξιά)
- Ανηφορικό κομμάτι χωρίς κίνηση. Στον αυχένα ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ λόγω καθιζήσεων.
- Βοβούσα ( 39°56'12.97"Β 21° 2'57.97"Α)
- REGROUP
Στάση για φαγητό και καφέ στην ταβέρνα δεξιά του δρόμου κοντά στο γεφύρι. Μπορούμε να παρκάρουμε τις μοτοσυκλέτες μας λίγα μέτρα πιο κάτω και αριστερά στην αλάνα ή δεξιά του δρόμου.
Οι τιμές για φαγητό και καφέ είναι οι εξής
- Ατομική μερίδα (Σουβλάκι, Πανσέτα, Λουκάνικο, γαρνιτούρα πατάτες)
- 1 αναψυκτικό ή 1 μπύρα ή 1 κρασί/ άτομο
- Σαλάτα εποχής και τζατζίκη ή τυροσαλάτα/τέσσερα άτομα
8 ευρώ το άτομο
Καφές
1 ευρώ
(Δεν είναι υποχρεωτική η αγορά προιόντων)
5ο Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Βοβούσα - Καλιρρόη, Ξενοδοχείο Αχελωϊδες)
Βενζινάδικο στο Μέτσοβο (ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ)
Το δεύτερο μισό του 5ου σκέλους (μετά το Μέτσοβο) χρειάζεται προσοχή για να μην χαθεί κάποιος. Καλό θα ήταν μέχρι να βγούμε από το Ανήλιο να είμαστε όλοι στο ίδιο γκρουπ. Στο Μέτσοβο (Πλατεία) ολιγόλεπτη στάση για τσιγάρο. Στον δρόμο Ανήλιο - Χαλίκι ΠΡΟΣΟΧΗ ο δρόμος στην δεξιά του πλευρά είναι σε κάποια σημεία σπασμένος και δεν υπάρχουν προστατευτικά κιγκλιδώματα. Επίσης είναι πολύ στενός. Οδηγούμε με χαμηλή ταχύτητα.
Road Book
- Μετά την Βοβούσα περνάμε την γέφυρα και στρίβουμε αριστερά
- ΠΡΟΣΟΧΗ λακούβες, μπαλώματα
- Στη διχάλα αριστερά
- Φλαμπουράρι
- Στη διασταύρωση ακολουθούμε πινακίδα για Λίμνη Πηγών Αώου - Μέτσοβο (αριστερά)
- Φτάνοντας στην λίμνη των πηγών Αώου ΠΡΟΣΟΧΗ σε σημεία όπου δεξιά και αριστερά υπάρχουν στάνες. Πιθανόν να υπάρχουν στον δρόμο σκυλιά. Περνάμε δίπλα τους ήρεμα χωρίς να ανοίγουμε γκάζι, δεν κορναρουμε, δεν τα προκαλούμε. Σκεφτείτε και εκείνους που ακολουθούν.
- Στο φράγμα ακολουθούμε πινακίδα για Ιωάννινα - Τρίκαλα (δεξιά)
- Μετά το οροπέδιο συναντάμε την παλιά ε.ο Τρικάλων - Ιωαννίνων. Στρίβουμε δεξιά (δεν υπάρχουν πινακίδες)
- Μέτσοβο (ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ) ολιγόλεπτη στάση
- REGROUP
- Βγαίνουμε από Μέτσοβο και ακολουθούμε πινακίδα για Ιωάννινα (αριστερά)
- Στον πρώτο κόμβο στρίβουμε αριστερά
- Προσέχουμε για πινακίδα προς Ανήλιο (μετά το μεγάλο πέταλο)
- Στρίβουμε αριστερά
- Ανήλιο
- Μπαίνοντας στο χωριό ακολουθούμε μικρή μπλε πινακίδα για Χαλίκι (δεξιά)
- Χαλίκι
- Πριν το χωριό στρίβουμε αριστερά και περνάμε την γέφυρα. Συνεχίζουμε ευθεία.
- Στην διασταύρωση για Καλαρύτες συνεχίζουμε ευθεία.
- Στην διασταύρωση "τρία ποτάμια" στρίβουμε αριστερά
- Περνάμε μπροστά από το ξενοδοχείο "Πύργος Μαντάνια"
- Σε 2-3 χλμ ακολουθούμε πινακίδα για Καλιρρόη (αριστερά).
- Σε 1-2 χλμ φτάνουμε στο ξενοδοχείο Αχελωίδες (αριστερά) ( 39°37'21.93"Β 21°17'41.70"Α)
(Διανυκτέρευση Σαββάτου)
Το ξενοδοχείο "Αχελωίδες" μας κάνει την τιμή
- 30 ευρώ/άτομο
(στην τιμή περιλαμβάνεται πρωϊνό)
Το ξενοδοχείο βρίσκεται στο χωριό Καλλιρρόη και μπορείτε να το δείτε στον χάρτη εδώ
(για κρατήσεις δωματίων μπορείτε να τηλεφωνήσετε οι ίδιοι. Ήδη υπάρχουν πολύ λίγα δωμάτια διαθέσιμα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα δωμάτια τηλεφωνήστε στα τηλέφωνα που υπάρχουν πιο κάτω για να προσπαθήσουμε να κάνουμε κράτηση κάπου αλλού)
Η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου Κα Ελένη θα μας προσφέρει και το βραδινό μας φαγητό
Το δείπνο θα είναι σε μπουφέ και περιλαμβάνει
- Χωριάτικη χειροποίητη τυρόπιττα
- Σαλάτες εποχής (Πράσινη, Λάχανο, Τομάτα)
- Αλοιφές (Τζατζίκι, Γαλοτύρι)
- Mix Grill (Κοτόπουλο, Πανσέτα, Λουκάνικο, Αρνίσιο παϊδάκι)
- Πατάτες, Ψωμί
Αναψυκτικά και ποτά χρεώνονται χωριστά
Χρέωση βραδυνού 10ευρώ/άτομο
(υπήρχε σκέψη να αγοράσουμε κρέατα και να ψήσουμε στο μπάρμπεκιου του ξενοδοχείου με χρέωση 5-6 ευρώ/ άτομο αλλά τελικά αποφασίσαμε πως η πρόταση της Κας Ελένης ήταν πολύ καλύτερη με χρέωση μόλις 4 ευρώ παραπάνω / άτομο. Το βραδυνό ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό.
Για όσους επιλέξουν να διαμείνουν σε σκηνή στον προαύλιο χώρο του ξενοδοχείου η διαμονή είναι δωρεάν και μπορούν να έχουν δείπνο με χρέωση 10/άτομο
* Οι διαδρομές της 2ης ημέρας
1o Σκέλος
Γενικές Πληροφορίες
(Καλιρρόη, Ξενοδοχείο Αχελωίδες - Πέρασμα Μπάρος)
Ο δρόμος χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή μετά την διασταύρωση για Καλλαρίτες. Στα πρώτα χιλιόμετρα στην δεξιά πλευρά υπάρχουν πολλές πέτρες, κλαδιά και χώματα. Είναι ανηφορικός με πολλές φουρκέτες. δεν υπάρχουν κιγκλιδώματα. Κινούμαστε με χαμηλή ταχύτητα.
Road Book
- Βγαίνοντας στην ε.ο Καστανιάς - Πολυθέας στρίβουμε δεξιά (δεν υπάρχουν πινακίδες)
- Στην διασταύρωση "Τρία Ποτάμια" ακολουθούμε πινακίδες για Κατάφυτο - Ανθούσα - Χαλίκι - Καλλαρίτες
- Πέρασμα Μπάρος ολιγόλεπτη στάση ( 39°36'54.90"Β 21°10'25.55"Α)
Γενικές Πληροφορίες
(Πέρασμα Μπάρος - Πράμαντα)
Πολλές κατολισθήσεις στην αρχή του δρόμου. Στενός με αρκετές στροφές. Σε κάποια σημεία τα κιγκλιδώματα έχουν πέσει. Μετά την στρατιωτική γέφυρα υπάρχει η Μονή Κηπίνας. Θα την δούμε ψηλά στον βράχο 100-150 μέτρα μετά την πινακίδα "Μονή Κηπίνας".
Road Book
- Στον αυχένα του Μπάρου ακολουθούμε τον δρόμο δεξιά
- Καλαρρίτες
- Στην 2η είσοδο του χωριού στρίβουμε αριστερά (δεν υπάρχουν πινακίδες)
- Σιδερένια στρατιωτική γέφυρα
- Μονή Κηπίνας
- Στο χωριό Μυστράς ακολουθούμε πινακίδα για Ματσούκι - Πράμαντα (αριστερά)
- ΠΡΟΣΟΧΗ ο δρόμος είναι σε άσχημη κατάσταση με πολλές λακούβες
- Στην επόμενη διασταύρωση ακολουθούμε πινακίδα για Χριστοί - Πράμαντα - Άρτα (δεξιά)
- Χριστοί
- Πράμαντα
- Στο χωριό Πράμαντα εκεί που ο δρόμος δεν συνεχίζει ευθεία στρίβουμε δεξιά (δεν υπάρχουν πινακίδες)
- ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ (ELIN) ( 39°31'26.64"Β 21° 5'17.54"Α)
Γενικές Πληροφορίες
(Πράμαντα - Γέφυρα Άραχθου)
(Πράμαντα - Γέφυρα Άραχθου)
Στους καταρράκτες του ομώνυμου χωριού θα γίνει η μεγάλη στάση. Ο δρόμος προς τους καταρράκτες είναι πολύ στενός και ανηφορικός. Χαμηλές ταχύτητες. Κοντά στο χωριό Ράμια ΠΡΟΣΟΧΗ μεγάλες καθιζήσεις.
Road Book
- Μετά τον ανεφοδιασμό συνεχίζουμε ευθεία για Κτιστάδες
- Κτιστάδες
- Ακολουθούμε πινακίδα για Άγναντα - Καταρράκτης (αριστερά)
- Άγναντα
- Στο τελείωμα του δρόμου αριστερά
- Μετά το νεκροταφείο ακολουθούμε πινακίδα Καταρράκτης (αριστερά)
- Στη διχάλα ακολουθούμε πινακίδα για Πηγές Καταρράκτη (αριστερά)
- Ακολουθούμε την πινακίδα προς Τουριστικό Περίπτερο Καταρράκτης (δεξιά) (
39°27'30"N 21°7'20"E) - Στάση για καφέ
- Καφές 1.5 ευρώ (όλοι οι καφέδες)
- Τοστ 1.5 ευρώ
- Χειροποίητη λαχανόπιττα 3 ευρώ
- Επιστρέφουμε από τον ίδιο δρόμο
- Στη διασταύρωση στα έλατα ακολουθούμε πινακίδα για Καταρράκτης - Άρτα - Γεφύρι Τζαρί
- Στη διχάλα στρίβουμε δεξιά
- Στη δεύτερη διχάλα (μέσα στο χωριό) στρίβουμε αριστερά
- Στην τρίτη διχάλα ακολουθούμε πινακίδα για Άρτα (αριστερά)
- Στην διασταύρωση ακολουθούμε πινακίδα για Άρτα - Ράμια (αριστερά)
- ΠΡΟΣΟΧΗ μεγάλες καθιζήσεις στον δρόμο
- Μικροσπηλιά
- Λεπιανά
- Ράμια
- Αμέσως μετά τη Ράμια ακολουθούμε πινακίδες για Άρτα - Ροδαυγή
- Στη διασταύρωση ακολουθούμε πινακίδα για Άρτα
Γενικές Πληροφορίες
(Γέφυρα Άραχθου - Δίστρατο)
(Γέφυρα Άραχθου - Δίστρατο)
Μετά τον Βαθύλακκο ο δρόμος περνάει από πολλά τυφλά σημεία. Κίνδυνος υγρασίας στο οδόστρωμα. Δρόμος στενός, σε πολλά σημεία πεσμένα φύλλα και κλαδιά.
Road Book
- Στη διασταύρωση ακολουθούμε πινακίδες για Κούνιες - Κρυονέρι
- Στη διχάλα συνεχίζουμε για Κρυονέρι
- Κρυονέρι
- Βαθύκαμπος
- Φτέρη
- Τραπεζάκι
- Μετά το Δίστρατο στρίβουμε δεξιά (χωρίς πινακίδες)
Γενικές Πληροφορίες
(Δίστρατο - Βυθισμένο χωριό Φάγκος)
Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για να μην χάσουμε τον χωματόδρομο που οδηγεί στο βυθισμένο χωριό Φάγκος. Η ε.ο Τρικάλων - Άρτας (από την στιγμή που θα βγούμε από τον χωματόδρομο) χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή λόγω κατολισθήσεων.
Road Book
- Αφού συναντήσουμε την ε.ο Τρικάλων - Άρτας στρίβουμε δεξιά
- Λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω προσέχουμε για μικρή μπλε πινακίδα "Τ.Τ Καλεντίνης Οικισμός Φάγκος". 100 μέτρα πιο κάτω υπάρχει χωματόδρομος τον οποίο και ακολουθούμε (δεξια)
- 500 μέτρα πολύ εύκολο χωμάτινο κομμάτι
- Φτάνοντας κοντά στο χωριό πιθανόν το έδαφος να είναι βρεγμένο και να μην μπορούμε να στήσουμε τις μηχανές μας. Ένα πατημένο κουτάκι αναψυκτικού είναι το tip για αυτές τις περιπτώσεις. Ο χωματόδρομος επίσης μπορεί να φιλοξενήσει τις μηχανές μας με ασφάλεια.
- Για όσους νιώθουν πολύ παιδιά το σημείο είναι ιδανικό για ΠΟΛΛΑ παιχνίδια ;) ( 39°15'5.45"Β 21° 3'15.58"Α)
- Στάση
- Επιστρέφοντας στην ε.ο Τρικάλων - Άρτας στρίβουμε δεξιά
- Μελάτες
- Στάση για ανεφοδιασμό στο πρατήριο REVOIL (αριστερά)
Αν για οποιοδήποτε λόγο διαπιστώσουμε πως ο χρόνος δεν είναι αρκετός για να ολοκληρωθεί το υπόλοιπο κομμάτι (αν πχ η ώρα είναι ήδη 17:00) τότε θα πρέπει να τροποποιηθεί η διαδρομή.
Υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές
- Τα παιδιά από Αθήνα μπορούν να φύγουν μέσω Αμφιλοχίας - Μεσολογγίου
- Τα παιδιά από Θεσσαλονίκη να φύγουν προς Ιωάννινα - Εγνατία Οδό
- Να επιστρέψουμε από Βουλγαρέλι - Μεσοχώρα
- Να συνεχίσουμε και ότι βγει :)
Αν θα ήμαστε εντάξει στους χρόνους μας τότε ακολουθεί το 6ο και 7ο σκέλος.
Γενικές Πληροφορίες
(ε.ο Τρικάλων - Άρτας Γέφυρα Κοράκου)
Στην Άνω Καλεντίνη υπάρχει περίπτερο, φαρμακείο και μινι μάρκετ για ότι χρειαστούμε. Ο δρόμος έχει περισσότερη κίνηση από αυτό που έχουμε συναντήσει στα προηγούμενα χιλιόμετρα χωρίς όμως να είναι κάτι ιδιαίτερο. Χρειάζεται προσοχή στις πινακίδες ειδικά μετά το χωριό Πηγές.
Road Book
- Σε 500 μέτρα από το βενζινάδικο ακολουθούμε πινακίδς για Άνω Καλεντίνη - Πηγές - Καρδίτσα
- Άνω Καλεντίνη
- Συνεχίζουμε ευθεία για Καρδίτσα
- Στη διχάλα ακολουθούμε πινακίδς για Μηλιανά - Πηγές - Καρδίτσα
- Παιδικές Κατασκηνώσεις
- Αστροχώρι
- Στη διχάλα ακολουθούμε πινακίδα για Μηλιανά - Καρδίτσα
- Ακολουθούμε πινακίδες για Πηγές
- Στο χωριό Πηγές ακολουθούμε πινακίδα για Καρδίτσα - Γέφυρα Κοράκου (λοξώς δεξιά)
- Στη διχάλα ακολουθούμε μικρή καφέ πινακίδα για Γέφυρα Κοράκου - Βραγγιανά - Καρδίτσα - Φράγμα Συκιάς (δεξιά)
- Στάση για φαγητό - καφέ στην ταβέρνα μετά την γέφυρα (αριστερά) (39°17'54.53"Β 21°25'30.95"Α)
Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας μας κάνει τις εξής τιμές
- Μπριζόλα χοιρινή 5 ευρώ
- Πανσέτα χοιρινή 5 ευρώ
- Σουβλάκι χοιρινό (χειροποίητο καλαμάκι) 1.20 ευρώ
- Λουκάνικο 1.50 ευρώ
- Σαλάτες εποχής 2 ευρώ
- Αλοιφές 2 ευρώ
- Πατάτες τηγανιτές 2 ευρώ
- Αναψυκτικό 1 ευρώ
- Μπύρα 2 ευρώ
Το φαγητό και εδώ ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό
Γενικές Πληροφορίες
(Φράγμα Συκιάς - Τρίκαλα)
(Φράγμα Συκιάς - Τρίκαλα)
Μετά το φράγμα της Συκιάς στα πρώτα χιλιόμετρα στο οδόστρωμα υπάρχουν πέτρες, ξύλα, χώματα. Στα μισοφτιαγμένα τούνελ πιθανόν να βραχούμε από τα νερά που στάζουν από την οροφή τους. Φτάνοντας στο 4 τούνελ ο δρόμος έχει παράκαμψη αριστερά. 500 περίπου μέτρα χωματόδρομος και ξαναμπαίνουμε στην άσφαλτο. Μετά τον πέρασμα Τύμπανος (αυχένας) χρειάζεται προσοχή λόγω καθιζήσεων.
Road Book
- Ακολουθούμε πινακίδες για Καρδίτσα - Μουζάκι (ευθεία)
- ΠΡΟΣΟΧΗ κατολισθήσεις
- Φτάνοντας στο 4ο τούνελ παράκαμψη στον χωματόδρομο (αριστερά)
- Στη διχάλα, πινακίδα Ελληνικό Κώμη στρίβουμε λοξώς δεξιά
- Σε κάποια σημεία ο δρόμος είναι στενός με κατολισθήσεις
- Ακολουθούμε πινακίδα για Μουζάκι (δεξιά)
- Αργιθέα
- Στη διχάλα προς Δρακότρυπα στρίβουμε δεξια προς Μουζάκι
- Μουζάκι
- Μπαίνοντας στο χωριό συνεχίζουμε λοξώς δεξιά και ακολουθούμε τον παραποτάμιο δρόμο.
- Στη 2η γέφυρα που συναντάμε τα παιδιά από Αθήνα μπορούν να στρίψουν αριστερά για Καρδίτσα - Λαμία - Αθήνα
- Οι υπόλοιποι συνεχίζουμε ευθεία
- Στον μεγάλο κόμβο ακολουθούμε πινακίδες για Πύλη - Περτούλι - Τρίκαλα (ευθεία)
- Παλαιομονάστηρο
- Στα φανάρια συνεχίζουμε ευθεία
- Λυγαριά ΠΡΟΣΟΧΗ κάμερες ελέγχου ταχύτητας
- Πηγή ΠΡΟΣΟΧΗ κάμερες ελέγχου ταχύτητας
- Τρίκαλα
* Ξενοδοχεία και ταβέρνα (Παρασκευή - Κυριακή)
Για όποιους επιλέξουν να έρθουν από Παρασκευή (και επιθυμούν να διαμείνουν και την Κυριακή το βράδυ) το ξενοδοχείο "Ληθαίον" μας κάνει τις εξής τιμές
- Μονόκλινο 30 ευρώ/ημέρα
- Δίκλινο 40 ευρώ/ημέρα
- Τρίκλινο 45 ευρώ/ημέρα
(στην τιμή περιλαμβάνεται πρωϊνό σε μπουφέ και κλειστό πάρκινγκ για τις μοτοσυκλέτες).
Το ξενοδοχείο βρίσκεται στην Όθωνος 16 στο κέντρο της πόλης, δίπλα στο ποτάμι (πάνω από το παλιό ΚΤΕΛ) και μπορείτε να το δείτε στον χάρτη εδώ
Για κρατήσεις δωματίων θα πρέπει να επικοινωνήσετε οι ίδιοι στο τηλέφωνο 2431 020690 λέγοντας πως η κράτηση αφορά την εκδήλωση "Βάλια Κάλντα".
Για το φαγητό της Παρασκευής ο καλός φίλος Λευτέρης διαθέτει την ταβέρνα του "Τηγανιές & Σχάρες" και μας κάνει τις εξής τιμές
- Mix Grill 5 τεμαχίων (Μπιφτέκι, Λουκάνικο, Πανσέτα, Κοτόπουλο, Σουβλάκι)
- Ατομική σαλάτα εποχής
- Ατομική αλοιφή
τιμή 10 ευρώ/άτομο
Στην παραπάνω τιμή δεν περιλαμβάνονται αναψυκτικά και ποτά
Τηλέφωνα Επικοινωνίας
6948258176 Χατζηγεωργίου Ηλίας
6972986126 Γκαραγκούνης Βαγγέλης
Καιρός
Ο καιρός για Τρίκαλα (τελευταία ενημέρωση Τετάρτη 5 Νοεμβρίου)
Ο καιρός για Γρεβενά (τελευταία ενημέρωση Τετάρτη 5 Νοεμβρίου)
Ο καιρός για Βοβούσα (τελευταία ενημέρωση Τετάρτη 5 Νοεμβρίου)
Ο καιρός για Μέτσοβο (Τελαυταία ενημέρωση Τετάρτη 5 Νοεμβρίου)
Ο καιρός για Συρράκο (τελευταία ενημέρωση Τετάρτη 5 Νοεμβρίου)
Ο καιρός για Άρτα (τελευταία ενημέρωση Τετάρτη 5 Νοεμβρίου)
Ο καιρός για Αργιθέα (τελευταία ενημέρωση Τετάρτη 5 Νοεμβρίου)
Χρήσιμες Πληροφορίες
Πιθανόν πολλά από αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω ήδη τα γνωρίζετε όμως καλό είναι να τα θυμηθούμε.
- Το οδοιπορικό θα πραγματοποιηθεί χειμερινή περίοδο. Χαμηλές θερμοκρασίες, βροχή, χιόνι, ομίχλη είναι κάποια από τα στοιχεία που ενδεχομένως να συναντήσουμε. Στον εξοπλισμό μας θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε αδιάβροχα, δεύτερο ζευγάρι γάντια, στεγνά ρούχα, ισοθερμικά.
- Στο οδοιπορικό θα ακολουθήσουν και τα παιδιά του Moto Factory. Αν χρειαστεί το οτιδήποτε στις μοτοσυκλέτες μας θα είναι εκεί για να μας βοηθήσουν. Βασίλη, Βάϊο ευχαριστούμε !!!
- Όλα τα στοιχεία δείχνουν πως θα υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Γι αυτό τον λόγο θα παρακαλούσαμε να τηρούνται οι ώρες αναχώρησης καθώς και οι κανόνες ασφαλούς οδήγησης με γκρουπ. Αν δημιουργηθεί παραπάνω από ένα γκρουπ θα υπάρχει group leader και σκούπα.
- Στα σημεία ανεφοδιασμού θα πρέπει όλοι να βάζουμε βενζίνη στις μοτοσυκλέτες μας ακόμη και αν έχουμε μεγάλη αυτονομία, Στα μέρη που θα κινηθούμε υπάρχουν πολύ λίγα βενζινάδικα.
- Σε όλους θα δωθούν χάρτες (Σάββατο πρωϊ) με τις διαδρομές του διημέρου καθώς και πληροφορίες αλλά και χρήσιμα τηλέφωνα.
- Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιοι θέλουν να κινηθούν ανεξάρτητα από τα γκρουπ αυτό είναι εφικτό. Θα υπάρχουν σημεία όπου θα γίνεται regroup.
- Η συμμετοχή σας στο διήμερο οδοιπορικό ΔΕΝ απαιτεί χρηματική συμμετοχή πέραν των προσωπικών σας εξόδων (βενζίνη, φαγητό, διανυκτέρευση)
- Χρηματική συμμετοχή 10 ευρώ το άτομο για το φαγητό στον μπουφέ του ξενοδοχείου Αχελωίδες
Πιθανόν πολλά από αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω ήδη τα γνωρίζετε όμως καλό είναι να τα θυμηθούμε.
- Το οδοιπορικό θα πραγματοποιηθεί χειμερινή περίοδο. Χαμηλές θερμοκρασίες, βροχή, χιόνι, ομίχλη είναι κάποια από τα στοιχεία που ενδεχομένως να συναντήσουμε. Στον εξοπλισμό μας θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε αδιάβροχα, δεύτερο ζευγάρι γάντια, στεγνά ρούχα, ισοθερμικά.
- Στο οδοιπορικό θα ακολουθήσουν και τα παιδιά του Moto Factory. Αν χρειαστεί το οτιδήποτε στις μοτοσυκλέτες μας θα είναι εκεί για να μας βοηθήσουν. Βασίλη, Βάϊο ευχαριστούμε !!!
- Όλα τα στοιχεία δείχνουν πως θα υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Γι αυτό τον λόγο θα παρακαλούσαμε να τηρούνται οι ώρες αναχώρησης καθώς και οι κανόνες ασφαλούς οδήγησης με γκρουπ. Αν δημιουργηθεί παραπάνω από ένα γκρουπ θα υπάρχει group leader και σκούπα.
- Στα σημεία ανεφοδιασμού θα πρέπει όλοι να βάζουμε βενζίνη στις μοτοσυκλέτες μας ακόμη και αν έχουμε μεγάλη αυτονομία, Στα μέρη που θα κινηθούμε υπάρχουν πολύ λίγα βενζινάδικα.
- Σε όλους θα δωθούν χάρτες (Σάββατο πρωϊ) με τις διαδρομές του διημέρου καθώς και πληροφορίες αλλά και χρήσιμα τηλέφωνα.
- Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιοι θέλουν να κινηθούν ανεξάρτητα από τα γκρουπ αυτό είναι εφικτό. Θα υπάρχουν σημεία όπου θα γίνεται regroup.
- Η συμμετοχή σας στο διήμερο οδοιπορικό ΔΕΝ απαιτεί χρηματική συμμετοχή πέραν των προσωπικών σας εξόδων (βενζίνη, φαγητό, διανυκτέρευση)
- Χρηματική συμμετοχή 10 ευρώ το άτομο για το φαγητό στον μπουφέ του ξενοδοχείου Αχελωίδες
- Οι διαδρομές μπορεί να αλλάξουν μέχρι την ημερομηνία εκκίνησης ή κατά την διάρκεια του οδοιπορικού ανάλογα των καιρικών συνθηκών ή την κατάσταση των δρόμων όπου θα κινηθούμε.
- Περίπτωση μετάθεσης ή οριστικής ακύρωσης του οδοιπορικού ενδέχεται να υπάρξει αν κρίνουμε πως τα καιρικά φαινόμενα είναι τέτοια που θα θέσουν σε κίνδυνο την σωματική μας ακεραιότητα.
- Για όσους επιλέξουν να μείνουν σε σκηνή στον προαύλιο χώρο του ξενοδοχείου θα έχουν την δυνατότητα να φορτίσουν τις συσκευές τους μέσα στο ξενοδοχείο.
- Το ξενοδοχείο όπου θα διανυκτερεύσουμε το Σάββατο (Αχελωϊδες) θα είναι στην διάθεσή μας για οτιδήποτε χρειαστούμε (καφές, πρωϊνό, φαγητό) ακόμα και για εκείνους που θα διανυκτερεύσουν σε σκηνές.
* Χρήσιμα Τηλέφωνα
6948258176 Χατζηγεωργίου Ηλίας (Υπεύθυνος εκδρομής)
6972986126 Γκαραγκούνης Βαγγέλης (Υπεύθυνος εκδρομής)
6944444530 Ζαχαρόπουλος Σωτήρης (Συντονιστής Γκρουπ)
6987155307 Μπαμπούρης Αποστόλης (Συντονιστής Γκρουπ)
6936805855 Γεωργάκης Βαγγέλης (Συντονιστής Γκρουπ)
Ξενοδοχείο Αχελωϊδες Καλιρρόη 2432 087763
Ξενοδοχείο Ληθαίον Τρίκαλα 2431 020690
Ταβέρνα la pounti Βοβούσα 26560 44905
Τουριστικό περίπτερο Καταρράκτης Κατταράκτης -
Ταβέρνα Γέφυρα Κοράκου 24450 32042
ΕΚΑΒ 166
Κέντρο Υγείας Πύλης Τρικάλων 2434350000
Κέντρο Υγείας Μετσόβου 2656041111
Κέντρο υγείας Πράμαντων 2659360100
Κέντρο Υγείας Άνω Καλεντίνης 2681068213
Νοσοκομείο Γρεβενών 2462 085550
Νοσοκομείο Τρικάλων 2431 050000
Κέντρο Υγείας Μουζακίου 2445350000
Οδηγίες οδήγησης σε Γκρουπ
(ακόμα και αν οι περισσότεροι γνωρίζετε πως πρέπει να συμπεριφερθείτε οδηγόντας την μοτοσυκλέτα σας σε γκρουπ παρακαλούμε πολύ διαβάστε τις παραπάτω οδηγίες)
1. Απαγορεύεται το προσπέρασμα
2. Οδηγούμε με βάση την μηχανή πίσω μας, όχι την μηχανή μπροστά μας.
Είναι επικίνδυνο και γενικός αχρείαστο να προσπερνάμε άλλες μηχανές όταν οδηγάμε σε γκρουπ.
Τον ρυθμό του γκρουπ τον ορίζει ο πρωτοπόρος, με βάση φυσικά την ταχύτητα που μπορούν να οδηγήσουν όλοι, και όλοι πρέπει να τον σεβαστούν.
Συμφωνούμε να οδηγήσουμε σε γκρουπ, με την λογική ότι δεχόμαστε ότι θα οδηγάμε όλοι μαζί με ρυθμό ανεκτό από όλους για να περάσουμε ωραία και να καταλήξουμε κάπου.
Αν κάποιος νιώθει ότι δεν μπορεί να αντέξει τον αργό ρυθμό του γκρουπ, μπορεί άνετα στην επόμενη στάση να ζητήσει και αν συμφωνούν όλοι, να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα.
Και πάλι όμως μπορεί άνετα να δηλώσει ότι θέλει να τρέξει λίγο και θα πάει μπροστά μόνος του και ότι θα ξανασυναντηθεί με το γκρουπ σε άλλο σημείο του δρόμου ή στην επόμενη στάση.
Φροντίζουμε πάντα να έχουμε τουλάχιστον μια μοτοσικλέτα πίσω μας, σε απόσταση που να την βλέπουμε από τα καθρεφτάκια.
Με τον τρόπο αυτό, δεν χωρίζεται το γκρουπ σε κομμάτια και όλοι ακολουθούν ο ένας τον άλλο.
Είναι ποιο εύκολο να περιμένεις κάποιον παρά να προσπαθείς να προλάβεις κάποιον.
Ο αρχηγός του γκρουπ δεν μπορεί να έχει υπόψιν του όλο το γκρουπ πίσω του, μπορεί να βλέπει μία το πολύ δύο μηχανές πίσω.
Αν όλοι φροντίζουν να έχουν μηχανές πίσω τους, τότε το γκρουπ θα ταξιδεύει με πολύ ποιο σταθερές ταχύτητες και φυσικά χωρίς να χάνεται κανένας.
1. Πάντα κρατάμε απόσταση από τον μπροστινό μας. Ο χρυσός κανόνας λέει πως η σχεδόν σωστή απόσταση είναι το μισό της ταχύτητας μας (π.χ. Αν ταξιδεύουμε με 120 χλμ/ώρα, τότε η απόσταση πρέπει να είναι το ελάχιστο 60 μέτρα)
2. Κατά την οδήγηση σε οδό ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδό), οδηγάμε πάντα στην αντίθετη πλευρά της λωρίδας από τον προπορευόμενό μας
3. Όταν βρισκόμαστε σε επαρχιακό δίκτυο τότε αυτομάτως ο ένας πηγαίνει πριν τον άλλον και μεγαλώνουμε την απόσταση από τον προπορευόμενό μας.
4. Όταν συναντάμε εμπόδιο στην πορεία μας βγάζουμε το πόδι από την μεριά που το περνάμε ώστε να το αποφύγει και η μοτοσικλέτα που ακολουθεί
5. Φροντίζουμε πάντα να πηγαίνουμε στον ρυθμό της ομάδος. Αν κάτι μας συμβεί και αδυνατούμε να ακολουθήσουμε τότε τραβιόμαστε στο δεξί μέρος του δρόμου, κορνάροντας διακοπτόμενα 2 φορές ελαττώνουμε ταχύτητα, και σηκώνουμε το αριστερό χέρι στον αέρα σε γροθιά ώστε να μας δει η σκούπα.
6. Δεν διακόπτουμε την πορεία μας για κανένα λόγο. Αν χρειαστεί σταματάει η σκούπα για οτιδήποτε.
7. Προσπερνάμε πάντα όταν μας δώσει σήμα ο πλοηγός. Από την στιγμή που ο πλοηγός βγάλει φλας, έως την στιγμή που ο πλοηγός βγει να προσπεράσει δεν κάνουμε αριστερά.
8. Αν βρισκόμαστε σε δύσκολο σημείο με στροφές και υπάρχει η ανάγκη προσπέρασης, τότε ο πλοηγός κάνει μόνος του την προσπέραση, και δίνει σήμα στον επόμενο να ακολουθήσει ή όχι. Αριστερό φλάς σημαίνεί ΠΕΡΝΑ, δεξί φλάς σημαίνει ΜΕΙΝΕ. Το ίδιο κάνετε και εσείς για τον επόμενο από εσάς.
9. Αν υπάρχουν παραπάνω από ένα γκρουπ δυναμικότητας φροντίστε να είστε στο γκρουπ δυναμικότητας που μπορείτε.
10. Ακολουθείτε πάντα τα σήματα του πλοηγού
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην οδήγηση ενός γκρουπ μέσα σε ένα χωρίο ή πόλη από την οδήγηση σε ένα αυτοκινητόδρομο.
Η βασική διαφορά είναι απλή. Ο δρόμος ενός χωρίου, ... δεν χωράει πολλές μηχανές. Είναι λάθος να μπαίνουν όλες οι μηχανές την ίδια ώρα μέσα στο χωρίο. Θα δημιουργηθούν προβλήματα όχι μόνο με το γκρουπ αλλά και με αυτοκίνητα που θέλουν να περάσουν μέσα από τους δρόμους του χωρίου.
Καλό θα ήταν, να χωριστούν οι μηχανές σε ποιό μικρά γκρουπ, να μπουν στο χωρίο με την σειρά και να συναντηθούν έξω από το χωρίο σε ποιό μεγάλο δρόμο.
Θέσεις Οδήγησης
Ανάμεσα στα υπόλοιπα, ζωτική σημασία έχει η θέση οδήγησης της κάθε μοτοσικλέτας στο γκρουπ.
Ο βασικός κανόνας είναι, ο πρώτος αναβάτης κρατά πάντα την αριστερή πλευρά της λωρίδας ο δεύτερος κρατά την δεξιά, ο τρίτος πάλι την αριστερή και πάει λέγοντας μέχρι το τέλος.
Με τον τρόπο αυτό, ο πρώτος μοτοσικλετιστής (και ο αρχηγός του γκρουπ) βλέπει τι συμβαίνει στον δρόμο μπροστά από το ίσως προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αν κρατούσε την δεξιά πλευρά της λωρίδας θα αναγκαζόταν να σηκώνετε για να δει πάνω από το αυτοκίνητο.
Οι υπόλοιποι οδηγούν εναλλάξ για να μπορεί να βλέπει ο ένας τον άλλο πρώτον και δεύτερον και σημαντικότερο, σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος να μην τρακάρει ο ένας πάνω στον άλλο Με την λογική του εναλλάξ, δεν μπορούν να ανακατευτούν αυτοκίνητα στο γκρουπ.
Αν οδηγούν όλοι οι μοτοσικλετιστές στην αριστερή πλευρά της λωρίδας, σίγουρα κάποιος πανέξυπνος αυτοκινητιστής θα προσπαθούσε να προσπεράσει στριμώχνοντας όλες τις μηχανές στην άκρη του δρόμου. Ακόμα χειρότερα αν οδηγούν στην δεξιά πλευρά της λωρίδας και το αυτοκίνητο προσπαθήσει να προσπεράσει από αριστερά. Στα προσπεράσματα, πρέπει να προσπερνούν δύο μοτοσικλέτες κάθε φορά.
Όχι όλοι μαζί και σίγουρα όχι περισσότερες από δύο μοτοσικλέτες.
Ο πρώτος βλέπει τον δρόμο μπροστά, σιγουρεύετε ότι μπορεί να προσπεράσει εκείνος και ο πίσω αναβάτης και κάνει νόημα για προσπέραση.
Μετά οι άλλοι δύο αναβάτες και πάει λέγοντας. Έτσι προσπερνούν όλοι με ασφάλεια και διατηρούν την ακεραιότητα του γκρουπ.
1. Στις εκδρομές οι αναβάτες (οδηγοί και συνοδηγοί), πρέπει απαραίτητα να φέρουν τον απαιτούμενο προστατευτικό εξοπλισμό.
Α. Κράνος
Β. Μπουφάν με προστατευτικά
Γ. Παντελόνι με προστατευτικά
Δ. Μπότες
2. Οι οδηγοί πριν την αναχώρηση είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μέρος στο briefing με τις οδηγίες της εκδρομής
3. Σε κάθε εκδρομή ορίζεται ένας πλοηγός και μια σκούπα. Αποστολή του πλοηγού είναι ο καθορισμός της διαδρομής και η πλοήγηση στον προορισμό. Αποστολή της σκούπας είναι η παροχή βοήθειας προς τους συμμετέχοντες σε περίπτωση προβλήματος, και το κλείσιμο της ομάδος.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες του πλοηγού και της σκούπας.
5. Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν μια συγκεκριμένη θέση στην ομάδα, που ορίζεται από τον πλοηγό και αυτή δεν αλλάζει, αν δεν ορίσει κάτι διαφορετικό ο πλοηγός.
Πηγή: moto-diadromes.blogspot.gr
- Περίπτωση μετάθεσης ή οριστικής ακύρωσης του οδοιπορικού ενδέχεται να υπάρξει αν κρίνουμε πως τα καιρικά φαινόμενα είναι τέτοια που θα θέσουν σε κίνδυνο την σωματική μας ακεραιότητα.
- Για όσους επιλέξουν να μείνουν σε σκηνή στον προαύλιο χώρο του ξενοδοχείου θα έχουν την δυνατότητα να φορτίσουν τις συσκευές τους μέσα στο ξενοδοχείο.
- Το ξενοδοχείο όπου θα διανυκτερεύσουμε το Σάββατο (Αχελωϊδες) θα είναι στην διάθεσή μας για οτιδήποτε χρειαστούμε (καφές, πρωϊνό, φαγητό) ακόμα και για εκείνους που θα διανυκτερεύσουν σε σκηνές.
* Χρήσιμα Τηλέφωνα
6948258176 Χατζηγεωργίου Ηλίας (Υπεύθυνος εκδρομής)
6972986126 Γκαραγκούνης Βαγγέλης (Υπεύθυνος εκδρομής)
6944444530 Ζαχαρόπουλος Σωτήρης (Συντονιστής Γκρουπ)
6987155307 Μπαμπούρης Αποστόλης (Συντονιστής Γκρουπ)
6936805855 Γεωργάκης Βαγγέλης (Συντονιστής Γκρουπ)
Ξενοδοχείο Αχελωϊδες Καλιρρόη 2432 087763
Ξενοδοχείο Ληθαίον Τρίκαλα 2431 020690
Ταβέρνα la pounti Βοβούσα 26560 44905
Τουριστικό περίπτερο Καταρράκτης Κατταράκτης -
Ταβέρνα Γέφυρα Κοράκου 24450 32042
ΕΚΑΒ 166
Κέντρο Υγείας Πύλης Τρικάλων 2434350000
Κέντρο Υγείας Μετσόβου 2656041111
Κέντρο υγείας Πράμαντων 2659360100
Κέντρο Υγείας Άνω Καλεντίνης 2681068213
Νοσοκομείο Γρεβενών 2462 085550
Νοσοκομείο Τρικάλων 2431 050000
Κέντρο Υγείας Μουζακίου 2445350000
Οδηγίες οδήγησης σε Γκρουπ
(ακόμα και αν οι περισσότεροι γνωρίζετε πως πρέπει να συμπεριφερθείτε οδηγόντας την μοτοσυκλέτα σας σε γκρουπ παρακαλούμε πολύ διαβάστε τις παραπάτω οδηγίες)
1. Απαγορεύεται το προσπέρασμα
2. Οδηγούμε με βάση την μηχανή πίσω μας, όχι την μηχανή μπροστά μας.
Είναι επικίνδυνο και γενικός αχρείαστο να προσπερνάμε άλλες μηχανές όταν οδηγάμε σε γκρουπ.
Τον ρυθμό του γκρουπ τον ορίζει ο πρωτοπόρος, με βάση φυσικά την ταχύτητα που μπορούν να οδηγήσουν όλοι, και όλοι πρέπει να τον σεβαστούν.
Συμφωνούμε να οδηγήσουμε σε γκρουπ, με την λογική ότι δεχόμαστε ότι θα οδηγάμε όλοι μαζί με ρυθμό ανεκτό από όλους για να περάσουμε ωραία και να καταλήξουμε κάπου.
Αν κάποιος νιώθει ότι δεν μπορεί να αντέξει τον αργό ρυθμό του γκρουπ, μπορεί άνετα στην επόμενη στάση να ζητήσει και αν συμφωνούν όλοι, να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα.
Και πάλι όμως μπορεί άνετα να δηλώσει ότι θέλει να τρέξει λίγο και θα πάει μπροστά μόνος του και ότι θα ξανασυναντηθεί με το γκρουπ σε άλλο σημείο του δρόμου ή στην επόμενη στάση.
Φροντίζουμε πάντα να έχουμε τουλάχιστον μια μοτοσικλέτα πίσω μας, σε απόσταση που να την βλέπουμε από τα καθρεφτάκια.
Με τον τρόπο αυτό, δεν χωρίζεται το γκρουπ σε κομμάτια και όλοι ακολουθούν ο ένας τον άλλο.
Είναι ποιο εύκολο να περιμένεις κάποιον παρά να προσπαθείς να προλάβεις κάποιον.
Ο αρχηγός του γκρουπ δεν μπορεί να έχει υπόψιν του όλο το γκρουπ πίσω του, μπορεί να βλέπει μία το πολύ δύο μηχανές πίσω.
Αν όλοι φροντίζουν να έχουν μηχανές πίσω τους, τότε το γκρουπ θα ταξιδεύει με πολύ ποιο σταθερές ταχύτητες και φυσικά χωρίς να χάνεται κανένας.
1. Πάντα κρατάμε απόσταση από τον μπροστινό μας. Ο χρυσός κανόνας λέει πως η σχεδόν σωστή απόσταση είναι το μισό της ταχύτητας μας (π.χ. Αν ταξιδεύουμε με 120 χλμ/ώρα, τότε η απόσταση πρέπει να είναι το ελάχιστο 60 μέτρα)
2. Κατά την οδήγηση σε οδό ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδό), οδηγάμε πάντα στην αντίθετη πλευρά της λωρίδας από τον προπορευόμενό μας
3. Όταν βρισκόμαστε σε επαρχιακό δίκτυο τότε αυτομάτως ο ένας πηγαίνει πριν τον άλλον και μεγαλώνουμε την απόσταση από τον προπορευόμενό μας.
4. Όταν συναντάμε εμπόδιο στην πορεία μας βγάζουμε το πόδι από την μεριά που το περνάμε ώστε να το αποφύγει και η μοτοσικλέτα που ακολουθεί
5. Φροντίζουμε πάντα να πηγαίνουμε στον ρυθμό της ομάδος. Αν κάτι μας συμβεί και αδυνατούμε να ακολουθήσουμε τότε τραβιόμαστε στο δεξί μέρος του δρόμου, κορνάροντας διακοπτόμενα 2 φορές ελαττώνουμε ταχύτητα, και σηκώνουμε το αριστερό χέρι στον αέρα σε γροθιά ώστε να μας δει η σκούπα.
6. Δεν διακόπτουμε την πορεία μας για κανένα λόγο. Αν χρειαστεί σταματάει η σκούπα για οτιδήποτε.
7. Προσπερνάμε πάντα όταν μας δώσει σήμα ο πλοηγός. Από την στιγμή που ο πλοηγός βγάλει φλας, έως την στιγμή που ο πλοηγός βγει να προσπεράσει δεν κάνουμε αριστερά.
8. Αν βρισκόμαστε σε δύσκολο σημείο με στροφές και υπάρχει η ανάγκη προσπέρασης, τότε ο πλοηγός κάνει μόνος του την προσπέραση, και δίνει σήμα στον επόμενο να ακολουθήσει ή όχι. Αριστερό φλάς σημαίνεί ΠΕΡΝΑ, δεξί φλάς σημαίνει ΜΕΙΝΕ. Το ίδιο κάνετε και εσείς για τον επόμενο από εσάς.
9. Αν υπάρχουν παραπάνω από ένα γκρουπ δυναμικότητας φροντίστε να είστε στο γκρουπ δυναμικότητας που μπορείτε.
10. Ακολουθείτε πάντα τα σήματα του πλοηγού
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην οδήγηση ενός γκρουπ μέσα σε ένα χωρίο ή πόλη από την οδήγηση σε ένα αυτοκινητόδρομο.
Η βασική διαφορά είναι απλή. Ο δρόμος ενός χωρίου, ... δεν χωράει πολλές μηχανές. Είναι λάθος να μπαίνουν όλες οι μηχανές την ίδια ώρα μέσα στο χωρίο. Θα δημιουργηθούν προβλήματα όχι μόνο με το γκρουπ αλλά και με αυτοκίνητα που θέλουν να περάσουν μέσα από τους δρόμους του χωρίου.
Καλό θα ήταν, να χωριστούν οι μηχανές σε ποιό μικρά γκρουπ, να μπουν στο χωρίο με την σειρά και να συναντηθούν έξω από το χωρίο σε ποιό μεγάλο δρόμο.
Θέσεις Οδήγησης
Ανάμεσα στα υπόλοιπα, ζωτική σημασία έχει η θέση οδήγησης της κάθε μοτοσικλέτας στο γκρουπ.
Ο βασικός κανόνας είναι, ο πρώτος αναβάτης κρατά πάντα την αριστερή πλευρά της λωρίδας ο δεύτερος κρατά την δεξιά, ο τρίτος πάλι την αριστερή και πάει λέγοντας μέχρι το τέλος.
Με τον τρόπο αυτό, ο πρώτος μοτοσικλετιστής (και ο αρχηγός του γκρουπ) βλέπει τι συμβαίνει στον δρόμο μπροστά από το ίσως προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αν κρατούσε την δεξιά πλευρά της λωρίδας θα αναγκαζόταν να σηκώνετε για να δει πάνω από το αυτοκίνητο.
Οι υπόλοιποι οδηγούν εναλλάξ για να μπορεί να βλέπει ο ένας τον άλλο πρώτον και δεύτερον και σημαντικότερο, σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος να μην τρακάρει ο ένας πάνω στον άλλο Με την λογική του εναλλάξ, δεν μπορούν να ανακατευτούν αυτοκίνητα στο γκρουπ.
Αν οδηγούν όλοι οι μοτοσικλετιστές στην αριστερή πλευρά της λωρίδας, σίγουρα κάποιος πανέξυπνος αυτοκινητιστής θα προσπαθούσε να προσπεράσει στριμώχνοντας όλες τις μηχανές στην άκρη του δρόμου. Ακόμα χειρότερα αν οδηγούν στην δεξιά πλευρά της λωρίδας και το αυτοκίνητο προσπαθήσει να προσπεράσει από αριστερά. Στα προσπεράσματα, πρέπει να προσπερνούν δύο μοτοσικλέτες κάθε φορά.
Όχι όλοι μαζί και σίγουρα όχι περισσότερες από δύο μοτοσικλέτες.
Ο πρώτος βλέπει τον δρόμο μπροστά, σιγουρεύετε ότι μπορεί να προσπεράσει εκείνος και ο πίσω αναβάτης και κάνει νόημα για προσπέραση.
Μετά οι άλλοι δύο αναβάτες και πάει λέγοντας. Έτσι προσπερνούν όλοι με ασφάλεια και διατηρούν την ακεραιότητα του γκρουπ.
1. Στις εκδρομές οι αναβάτες (οδηγοί και συνοδηγοί), πρέπει απαραίτητα να φέρουν τον απαιτούμενο προστατευτικό εξοπλισμό.
Α. Κράνος
Β. Μπουφάν με προστατευτικά
Γ. Παντελόνι με προστατευτικά
Δ. Μπότες
2. Οι οδηγοί πριν την αναχώρηση είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μέρος στο briefing με τις οδηγίες της εκδρομής
3. Σε κάθε εκδρομή ορίζεται ένας πλοηγός και μια σκούπα. Αποστολή του πλοηγού είναι ο καθορισμός της διαδρομής και η πλοήγηση στον προορισμό. Αποστολή της σκούπας είναι η παροχή βοήθειας προς τους συμμετέχοντες σε περίπτωση προβλήματος, και το κλείσιμο της ομάδος.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες του πλοηγού και της σκούπας.
5. Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν μια συγκεκριμένη θέση στην ομάδα, που ορίζεται από τον πλοηγό και αυτή δεν αλλάζει, αν δεν ορίσει κάτι διαφορετικό ο πλοηγός.
Πηγή: moto-diadromes.blogspot.gr
Φωτογραφίες διαδρομής Διημέρου
Κομμάτι της διαδρομής της 1ης ημέρας
Κομμάτι της διαδρομής της 2ης ημέρας