Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Το ταξίδι σου - Το ταξίδι μου

-Μήνες πριν ο ταξιδιωτικός σου πράκτορας έχει κανονίσει τα πάντα-Ώρες πριν και το μόνο σίγουρο είναι πως η γριά είναι φορτωμένη και με περιμένει.

-Τελευταίο σου βράδυ πριν το ταξίδι και ονειρεύεσαι τον προορισμό σου-Τελευταίο μου βράδυ πριν το ταξίδι και ήδη ταξιδεύω.

-Το μεταφορικό σου μέσο περιμένει εσένα και άλλους 865 για να ξεκινήσει.-Το μεταφορικό μου μέσο περιμένει μόνο εμένα.

-Ξεκινώντας το ταξίδι σου το πρόσωπό σου χαμογελά πίσω απο το μισοανοιγμένο τζάμι κάποιου τετράτροχου.-Ξεκινώντας το ταξίδι μου το πρόσωπό μου χαμογελά πίσω απο τη μισοανοιγμένη ζελατίνα του κράνους μου.

-Συναντάς και μιλάς με ανθρώπους για κάποια συναλλαγή-Συναντώ και μιλώ με ανθρώπους για μια καλημέρα.

-Βρέχει και θα κρυφτείς στο λόμπι κάποιου ξενοδοχείου.-Βρέχει και θα απολαύσω το μαστίγωμα της βροχής.

-Το πρωινό σου θα έχει τεράστια ποικιλία.-Το πρωινό μου θα έχει καφέ σε πλαστικό.

-Ο Travel Guide σου θα σε ξεναγήσει στα πιό must σημεία του προορισμού σου.-Δεν θα προσέξω την ταμπέλα και θα βγω στην άλλη άκρη της πόλης.

-Το πρόγραμμά σου είναι γεμάτο απο πράγματα που πρέπει να δεις.-Το προγραμμά μου απλά δεν υπάρχει.

-Όλα στην εντέλεια,άξιζαν τα χρήματα που πλήρωσες για να σου οργανώσουν το ταξίδι.-Χάθηκα 4 φορές,έκανα 600 χιλιόμετρα παραπάνω,ταξίδευα ως τις 4 για να φτάσω στο επόμενό μου hostel,και ένα βράδυ κοιμήθηκα σε έναν παράδρομο.

-Γμτ σχίστηκε στην άκρη η Delsey σου.-Γμτ πρέπει να αλλάξω τρόμπα βενζίνης.

-Θα γυρίσεις και εκεί που πήγες θα έχει πάει και ο δευτεροξάδερφος του μπατζανάκη σου.-Θα γυρίσω και εκεί που πήγα εσύ απλά δεν θα πας.

Πολλές φορές ταξιδεύοντας με τη μοτοσυκλέτα μου σε είδα που με κρυφοκοίταξες με την άκρη του ματιού σου..........
-Για να με θαυμάσεις όταν χόρευα στρίβωντας τις ανηφόρες της ίδιας διαδρομής που ακολουθούσαμε.
-Για να μαλλώσεις το παιδί σου που σου είπε πως όταν μεγαλώσει θα ήθελε να του πάρεις μια ίδια μηχανή
-Για να χαμηλώσεις την ένταση του radio-cd σου και να με ακούσεις που πλησιάζω.
-Για να με λυπηθείς και να νιώσεις πολύ τυχερός που σε αυτή την αναθεματισμένη μπόρα δεν σε έχει ακουμπήσει ούτε σταγόνα.
-Για να γελάσεις με την σύντροφό σου όταν με είδεις στην άκρη του δρόμου να προσπαθώ να επιδιορθώσω βλάβη (*&%$(% τρόμπα)
-Για να αναρωτηθείς τι έχω φορτωμένο στις βαλίτσες μου και που άραγε να πηγαίνω.

Για να σκεφτείς πως γίνεται να ταξιδεύω πάνω σε δύο τροχούς,και να πηγαίνω παντού..........ελεύθερος.


Βαγγέλης Γκαραγκούνης