Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Η προετοιμασία. The preparation


2 ημέρες πριν το ταξίδι φορτώνω την μοτοσυκλέτα με όλα τα πράγματα και κάνω μια μικρή διαδρομή για να δω την κατανομή του βάρους και την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. 
Η κατανομή των πραγμάτων είχε γίνει με κύριο γνώμονα πως δεν γίνεται κάθε φορά που θα σταματάω να κουβαλάω 3 βαλίτσες, το tag-bag, και ένα σάκο στο δωμάτιο για τα απαραίτητα.

- Η λίστα με τα πράγματα που πήρα μαζί μου είναι εδώ http://northcape2010.blogspot.com/2010/06/blog-post.html
- Σωστό δίπλωμα των ρούχων (ρολό) και δεν φαντάζεστε πόσα ρούχα θα χωρέσουν.
- Χώρισα τα πράγματα στις βαλίτσες κατά 10ήμερο ώστε να μην χρειάζεται να τις ξεκουμπώνω όλες σε κάθε μου διανυκτέρευση.
- Ο σάκος περιείχε πράγματα πρώτης ανάγκης καθώς επίσης και κάποια εργαλεία, λάδια της μοτοσυκλέτας και το sleeping bag.
- Το tag-bag περιείχε ότι θα χρειαζόμουν κατά τη διάρκεια που θα ήμουν καθ' οδόν (λίγα χρήματα, ταξιδιωτικά έγγραφα, κινητό και όλον μου τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό (laptop, σκληρό δίσκο, κάμερα και φορτιστές)
- Επίσης στην μοτοσυκλέτα είχα συνδέσει με την μπαταρία, φορτιστή (με 3 υποδοχές) ώστε να μπορώ να φορτίζω τις συσκευές μου όσο θα βρισκόμουν στον δρόμο. (πολύ χρήσιμο και δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα όσο ο κινητήρας είναι σε λειτουργία)