Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Κατασκευή Μεταλλικών Βαλιτσών 3η Ενημέρωση)

ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΜΑΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟ
WWW.EARTHEXPLORER.GR 
 Touratech Zega ...αξία...800 ευρώ
Hepco & Becker ...αξία...700 ευρώ
Alpos...αξία...600 ευρώ


Κατασκευή Μεταλλικών Βαλιτσών 35, 50 λίτρων (πλαινές), top-case, βάσεις στήριξης.

(το project μπήκε σε εφαρμογή σήμερα το απόγευμα, stay tuned)
1η Φάση (Σχεδιασμός-Ανάπτυξη Παλιούρας Παναγιώτης)
Αρκετές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή και με την βοήθεια του AutoCad o Παναγιώτης σχεδίασε τις μεταλλικές βαλίτσες της μοτοσυκλέτας μου (Africa Twin 750).
 

Το αποτέλεσμα, άκρως ικανοποιητικό


Σειρά έχουν τα σχέδια που θα βοηθήσουν στην δημιουργία του πατρόν
Και όταν όλα πλέον είναι έτοιμα αρχίζει η διαδικασία κοπής και στραντζαρίσματος των αλουμινένιων κομματιών





2η Φάση - Μοντάρισμα

Σήμερα ολοκληρώθηκε το μοντάρισμα της πρώτης βαλίτσας. Φυσικά έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας μιας και προσπαθούμε να βρούμε υλικά οικονομικά, πρακτικά και συνάμα ανθεκτικά (από την εικόνα που έχω στο μυαλό μου νομίζω πως θα βγει κάτι πολύ καλό ).
Πάμε λοιπόν να δούμε κάποιες φωτογραφίες μετά το μοντάρισμα.







3η Φάση - Φινίρισμα και εξοπλισμός
Μετά από ΠΟΛΥ τρίψιμο και γυάλισμα η βαλίτσα μας άρχισε να παίρνει την τελική της μορφή.
Το αποτέλεσμα της πρώτης μας κατασκευής προσωπικά με αφήνει ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένο αν και μετά από ατελείωτες συζητήσεις με τον Φώτη αποφασίσαμε πως μπορούμε να παρέμβουμε στο αρχικό σχέδιο και να γίνουν κάποιες αλλαγές-διορθώσεις.

Στην συγκεκριμένη βαλίτσα:
-δεν χρησιμοποιήθηκαν πριτσίνια στις κολλήσεις του καπακιού και του κουτιού για τον λόγο πως θέλαμε να δώσουμε μια στοιβαρή κατασκευή.

-στις γωνίες χρησιμοποιήσαμε σκληρό ελαστικό ώστε να προστατεύσουμε την βαλίτσα μας από τυχόν επαφή με κάποιο αντικείμενο (χωρίς να υπάρχει ο φόβος σπασίματος της πλαστικής γωνίας).
Η κόλληση των ελαστικών γωνιών έγινε με πολύ δυνατή κόλλα ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να ξεκολλήσουν.Αν παρόλα αυτά κάποιο κομμάτι ξεκολλήσει γίνεται πολύ εύκολα και πολύ οικονομικά η αντικατάστασή του.

-στο κάπακι έχουμε προσθέσει 2 λωρίδες ελαστικού ώστε να αποφεύγεται το γρατζούνισμα της βαλίτσας σε περίπτωση που μεταφέρουμε κάποιο αντικείμενο (πχ σκηνή, τρίποδο φωτ.μηχανής).

-για κούμπωμα χρησιμοποιήθηκαν γαλβανιζέ κλείστρα τα οποία ρίχνουν κατα πολύ το κόστος της βαλίτσας.Για κλείδωμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μικρά λουκέτα τα οποία κλειδώνουν με ένα κλειδί. (Γίνεται έρευνα αγοράς ώστε να μπορέσουμε να βρούμε κάτι πιο πρακτικό και όμορφο).
 -αλλαγές ενδέχεται να γίνουν στην πατούρα και στο λάστιχο του κουτιού καθώς επίσης και στον πάτο της βαλίτσας (ώστε να την "νευρώσουμε" ακόμη περισσότερο) 

-το εσωτερικό θα επενδυθεί με υλικό (ακόμη δεν έχουμε καταλήξει) το οποίο θα μπορεί να καθαριστεί.
Επόμενο βήμα οι βάσεις στήριξης της βαλίτσας στα κάγκελα της μοτοσυκλέτας.

-



 


Σχεδόν έτοιμη...:)