Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Ταξιδεύοντας Χτίζουμε τις Αναμνήσεις μας

Όταν ξεκίνησες να ταξιδεύεις μαζί μου,
 δεν μου είπες ποτέ τον προορισμό,
 που τελειώνει αυτός ο δρόμος,
τι κρύβεται πίσω και πέρα από τον λόφο
τι θα συναντήσουμε μετά τη στροφή...

Όταν ξεκίνησα να ταξιδεύω μαζί σου,
  άρχισα να νιώθω τον χρόνο να σταματά,
τον ήλιο να γίνεται πιο λαμπρός,
το σκοτάδι να γίνεται φίλος μου,
να γίνομαι ένα με τη φύση...

Η ζωή μας ένας ατελείωτος δρόμος...
...ένας δρόμος μαζί σου...


.
Μια βόλτα στην πανέμορφη Ελλάδα μας...

Μακριά από όλα όσα μας πληγώνουν...


Κάθε μονοπάτι έχει κάτι ξεχωριστό να σου προσφέρει...





 Λίγη Ζωή ακόμη...



Η μικρή μου Diva









Είναι όμορφο να σχεδιάζεις ταξίδια με φίλους...





























Όλα είναι ταξίδι...








Το ομορφότερο πρωϊνό της ζωής μου...















Αφιερωμένο....